Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Berichtregels - Forum Wereldfietser

Berichtregels

Ik heb een berichtregel ingesteld dat iemands berichten automatisch verwijderd worden.
Maar ik krijg wel de mededeling van een nieuw bericht en moet dan lezen dat er een bericht verwijderd is.
Dan heb ik er toch niks aan? Kan dat ook anders?
Ik vrees van niet: https://www.phpbb.com/support/docs/en/3 ... /pm_rules/
Delete message - The message is deleted instead of being shown. A message will be shown informing you that messages were received and deleted according to your message rules.
Leon schreef:
za 21 mar, 2020 16:41
Ik heb een berichtregel ingesteld dat iemands berichten automatisch verwijderd worden.
Maar ik krijg wel de mededeling van een nieuw bericht en moet dan lezen dat er een bericht verwijderd is.
Dan heb ik er toch niks aan? Kan dat ook anders?
Het is eenvoudiger, zo heb ik ontdekt, om berichten van afzenders die je niet wilt lezen, gewoon niet te lezen.
2 berichten verwijderd uit het draadje, geen persoonlijk aanvallen op het forum.
Voorkomen is beter dan genezen is een zeer actueel spreekwoord. Als de berichten niet in je berichtenbox kunnen komen, is er geen noodzaak ze eruit te filteren. Een beetje isolatie is zo gek nog niet.