Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Afbeeldingen / Bijlagen - Forum Wereldfietser

Afbeeldingen / Bijlagen

Kan het forum zo ingesteld worden dat bijlagen die een afbeelding zijn altijd als afbeelding getoond worden?
Nu kun je de veranderingen van een tijdje terug toch geen vooruitgang noemen. Het is misschien wel gemakkeliojk voor de schrijver, maar elk bericht wordt 1000x zo vaak gelezen dan geschreven.
1 extra klikje voor de schrijver (plaats in tekst) lost dat toch op?
Polling schreef:
wo 04 mar, 2020 10:31
1 extra klikje voor de schrijver (plaats in tekst) lost dat toch op?
In de praktijk blijkt dat die schrijvers dat irritant vaak niet doen. Dus als je die knop standaard aangeklikt zou maken is het percentage correcte posting volgens mij veel groter, want vrijwel alle bijlagen zijn afbeeldingen die men in de tekst zou willen tonen.
Ben het eens met Leon. De afbeelding als bijlage heeft geen nut en roept alleen maar irritatie op.
Ik heb irritatie niet eens genoemd. Het gaat me in eerste instantie om gebruiksgemak. Nu moet er 1000x geklikt worden omdat één persoon één klik vergeet of het niet weet.
Misschien in het buitenland op een brakke internetverbinding nog wel handig dat ze niet gelijk getoond worden?
Leon schreef:
wo 04 mar, 2020 11:03
Ik heb irritatie niet eens genoemd. Het gaat me in eerste instantie om gebruiksgemak. Nu moet er 1000x geklikt worden omdat één persoon één klik vergeet of het niet weet.
Sorry, het was niet bedoeling om je iets in de mond te leggen. Ik voegde er alleen maar een element aan toe, dat overigens prima aansluit op jouw voorbeeld. Volgens mij zijn we het met elkaar eens, en ik hoop dat men er iets aan doet.

Maar ik heb weinig hoop. Eerdere comments en suggesties over het gebrek aan gebruiksgemak op de telefoon a.g.v. de nieuwe look & feel (bijv. de met lucht gevulde tekstvakken) zijn genegeerd.
Leon schreef: In de praktijk blijkt dat die schrijvers dat irritant vaak niet doen.
Leon schreef:
wo 04 mar, 2020 11:03
Ik heb irritatie niet eens genoemd. Het gaat me in eerste instantie om gebruiksgemak. Nu moet er 1000x geklikt worden omdat één persoon één klik vergeet of het niet weet.
Ik ben het met jullie eens dat de schrijvers dat zouden moeten doen. Wellicht kan het gemakkelijk worden opgelost door het automatisch te laten doen met een opt-out ipv een opt-in.