Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Hoe verwijder ik mijn account? - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Hoe verwijder ik mijn account?

Op de scroller van je muis klikken en... opgelost. :D
Slaapt schreef:Dus op verzoek een eigen account bannen zodat je niet meer in kan loggen doen jullie niet? Binnen phpbb is dat 1 druk op een knopje. Het hoeft niet altijd langs de meest ingewikkelde weg...
Dat kun je zelf doen: wachtwoord wijzigen, en dan met je ogen dicht een nieuw willekeurig wachtwoord typen. Zo heb je jezelf geband. Maar wat heb je daaraan? :-)
Iponel schreef:Op de scroller van je muis klikken en... opgelost. :D
Dat zit niet op mijn macbook, imac, telefoon, nexus7 en ipad.
Maar het is echt reuze irritant.
Slaapt schreef:Men is wat conservatief soms op dit forum :)
Zo openen linkjes nog steeds in het zelfde scherm.....
Maar dat is een andere discussie maar minstens zo irritant!
Volledig off-topic, maar dit forum hanteert het juist zoals het hoort. De keuze tussen huidige scherm, tabblad of nieuw venster wordt juist overgelaten aan de eindgebruiker. Geen ongewilde popups of herhaaldelijks nieuwe vensters.

Keyboard shortcuts, mouse shortcuts en touch shortcuts zijn goed in staat om mee aan te geven waar een gebruiker een nieuw venster geopend wilt hebben.

Op de i-mac bijv. is het dacht ik ⌘+click om in een nieuw tabblad de openen. Raak zelden apple producten aan, dus geen 100% zeker. Op de iphone zal het wrs hetzelfde zijn als op de android, link getouched houden, open in new page.
HansvanderVeeke schreef:Recentelijk is het beleid aangepast. Berichten ouder dan (ik denk) een week kun je niet meer zelf aanpassen.
Dit is om de 'verminkingen' van het forum door spijtoptanten te voorkomen.
Goede verandering :).
Zoals het hoort, waar staat dat? Dit forum is de enige site waar ik op kom dat dit buitengewone irritante gedrag vertoont. En ik zit echt veel op het web. En wel een popup voor een persoonlijk bericht....

Echt het is internet 0,5 of zo.
Het spijt mij maar jhet is echt dinosauriërs gedrag.
Maar goed het is off topic.
Vriendelijk verzoek aan iedereen om on topic te reageren.
Verder gekift gelieve via PB met elkaar uit te wisselen.

@GerdC: Je publiceert je post op een medium wat door een ander gefaciliteerd wordt. Het gaat dus niet alleen om jouw 'auteursrecht' maar De Wereldfietser van wiens medium je gebruik maakt heeft ook rechten. Zie jouw bijdragen als een ingezonden brief in een krant. Eenmaal ingezonden/ gepubliceerd blijft deze bestaan. Je kunt natuurlijk altijd zelf opnieuw schrijven mocht je je mening herzien, verduidelijken, het compromis zoeken enz. maar je oorspronkelijk post blijft bestaan t.b.v. de leesbaarheid van het forum.

Wanneer een account geanonimiseerd is voldoe je mijns inziens ruim voldoende aan de vraag. Overigens tot tevredenheid van degene in kwestie in dit geval. Gelukkig komt het slechts zelden voor dat iemand zich dermate onheus behandeld voelt dat hij/ zij zijn/ haar account per direct wil opheffen. Voor toekomstige gevallen zal er naar de opties binnen phpBB gekeken worden.

Wat betreft het verwijt dat er sprake van arrogantie zou zijn; er is slechts sprake van het afwegen van belangen. Wij zijn van mening dat we er op de gekozen manier netjes mee omgaan. In elk geval netter dan meteen van de hoogste toren te roepen dat iemand zich arrogant gedraagt.

Als moderatoren hebben wij eerlijk gezegd met onthutsing zitten kijken naar de ontwikkelingen in het topic naar aanleiding waarvan deze discussie zich ontspint - en weer dreigt te ontsporen. Eerlijk gezegd is het naar onze mening ronduit beschamend wat er is gebeurd en overleggen we nog over wat te doen.

Tot slot: wat betreft conservatieve functies op de website: Deze site is inmiddels zeven jaar oud en destijds met de beste bedoelingen ontworpen. Zeven jaar is wat betreft ontwikkelingen op digitaal gebied een eeuwigheid. Nu bezoeken veel mensen het forum via een iPhone, die bestond nog niet bij de lancering van de huidige site. Dus ja, de site is toe aan een update. Hier wordt ook aan gewerkt mits de actualiteit niet harder om aandacht schreeuwt.
Maar je negeert wederom mij opmerking over wat wel mogelijk is qua verwijdering.
Beste Slaapt,

Zoals ik net al aangaf wordt er voor toekomstige gevallen gekeken naar de mogelijkheden van phpBB. Van negeren is dus geen sprake. Dank voor de tip.

Of er nu Gast staat of X001 in maakt feitelijk niet zoveel uit. Verder is het resultaat hetzelfde met dit verschil dat we nu nog alle berichten van het betreffende forumlid hebben doorgelopen en daar haar naam uit hebben verwijderd, incl. overige berichten waarin ze gequote is. Die optie biedt de standaard optie van phpBB zeker niet dus wat dat betreft denk ik dat we netjes gehandeld hebben. Het betreffende forumlid is tevreden met de geboden oplossing. Is het voor jouw dan ook mogelijk daarmee tevreden te zijn?
Nee, maar het is goed zo!
Lijkt mij dat updaten prioriteit heeft.
Niet alleen vanwege functionaliteit maar ook vanwege veiligheid.
Zou toch jammer zijn als de database gejat worden met alle email adressen er in.

Succes!
Tja, het aantal uren dat er aan actuele zaken besteed moet worden kan niet aan ontwikkeling besteed worden....
Overigens is alle software in eind februari geupdate. We zijn dus behoorlijk bij wat dat betreft.
tijd voor een update :lol: