Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Weer een forumlid minder. - Pagina 6 - Forum Wereldfietser

Weer een forumlid minder.

Bah ik begin hier misselijk te worden. Kan dit draadje niet op slot?

Leon, accepteer dat niet iedereen Leon heet.

Wim, afscheid nemen doet altijd pijn en ik zal je ook zeker missen.
Leon en Wim

Ik heb jullie bijdragen altijd als zeer prettig ervaren. Dit komt misschien voort uit het feit dat jullie allebei wetenschappelijk zijn op geleid:
Wim is dr. in de geschiedenis en Leon ir. in de technische scheikunde.

Ik begrijp dat jullie van uit die achtergrond misschien op een manier communiceren die niet iedereen snapt of prettig vind. Leon liet nog wel eens tabellen of statistieken zien op het forum om het tegendeel te bewijzen.

Maar wat is daar mis mee. Het zijn ook de ir. geweest die fietsen hebben ontwikkeld. En Marten gaat daar nog steeds mee door, oa door het geven van goede fiets cursussen, zodat een ieder goed voor bereid op vakantie kan.

Laten wij samen sorry tegen elkaar zeggen en weer op een prettige manier met elkaar verder gaan op het forum. Er staan binnen kort ook weer een paar leuke WF tochten op het programma, waar in het verleden Leon ook wel eens de groep onder zijn hoede nam.

Terwijl ik dit schrijf bedenk ik mij ineens dat ik al een tijd niks meer van Blanche heb gehoord?

Mario
Ave Gone schreef:Ik ben het tot op de letter eens met Wim.
uit alle reacties blijkt dat de criticasters hier geen idee hebben wie deze man is.
Ook ik ben van mening dat er een duidelijke grens is aan de vrijheid van meningsuiting. Vrijheid van meningsuiting betekent in mijn wereld NIET dat je alles kunt zeggen. Wie dat wel denkt vind ik naief, of (minder erg) aan de jonge kant.
Het gaat dus om de uitlatingen van 1 persoon dat jou doet besluiten om hier te vertrekken?
Ik heb me vooral ingezet voor veiligheid van de jonge en wat onwetende fietsers. Tientallen heb ik er zien komen als groentje en daarna tochten zien maken die mij veel te ver gaan. Ik heb gebaald als een stekker toen ik te laat ontdekte dat ik op de wiki had geschreven dat je niet in rivierbeddingen moet kamperen op het moment dat een van de leden in het vliegtuig naar Zuid-Amerkia zat.


Leon
Ik snap heel goed dat dit pijnlijk voor je is, maar je kunt nu eenmaal niet het gewicht van de hele wereld dragen.


Wat mij betreft maak je jouw ervaringen met deze persoon hier openbaar, zodat wij ook ons een mening kunnen vormen. Nu blijft het gissen.

Ik hoop dat je nog op jouw beslissing kunt terugkomen. Jij, en Wim en Marten zijn van grote waarde voor dit forum, en zonder jullie gaat een groot deel verloren.
supermario schreef:
Terwijl ik dit schrijf bedenk ik mij ineens dat ik al een tijd niks meer van Blanche heb gehoord?

Mario
Blanche is een wereldreis per fiets aan het maken en is momenteel in Azië.
Wat mij betreft stukken beter dan hier achter het toetsenbord te zitten.
Heren ik mag toch aanemen dat jullie oud en wijs genoeg zijn. Kom op zeg. Door jullie actie zal er op het forum niets veranderen. Zo werkt het nou eenmaal in deze maatschappij, met kleine beetjes gaan we goede-en slechte kanten op. Helaas pindakaas.
Met dit soort zaken is er maar een die er wat zou kunnen doen, de eigenaar van de Wereldfietser. Is hij tevreden met de gang van zaken of het is voorhem niet verantwoord er nog meer tijd in te steken, helaas pindakaas.

Het is toch mooi dat er iets bestaat waar we ons zelf moeten reguleren. Het kan toch niet zo moeilijk zijn om de voor-en nadelen te accepteren.
Even een opmerking over de vrijheid van meningsuiting. Die wordt hier op het forum in dit soort discussies geregeld aangehaald.
Vrijheid van meningsuiting is in Nederland in de grondwet vastgelegd, en gaat over de relatie tussen burgers en overheid. Het betekent dat je in Nederland, zolang je geen andere wet overtreedt, van alles en nog wat mag zeggen zonder opgepakt te worden.
Dit is echter een forum dat beschikbaar wordt gesteld door een vereniging. De Wereldfietser stelt grenzen aan wat hier wel en niet gezegd mag worden. Het is een forum over fietsen. Als je hier over zeilboten begint mag de vereniging je berichten verwijderen. Als je hier de sfeer verpest mag de vereniging je berichten verwijderen, of je zelfs de toegang ontzeggen. De vrijheid van meningsuiting staat daar volledig buiten.
We kunnen beter een nieuw draadje maken: Hoera weer een nieuw forumlid erbij!
We heten elk nieuw forumlid van harte welkom, zijn blij, vieren feest en blazen op toetertjes.

Hoeveel forumgebruikers komen er trouwens elke maand zo gemiddeld bij, weet iemand dat? En we zitten nu op 9521 en wat als de 10.000 wordt bereikt, extra feest? :wink:
Kor Vos schreef:
supermario schreef:
Terwijl ik dit schrijf bedenk ik mij ineens dat ik al een tijd niks meer van Blanche heb gehoord?

Mario
Blanche is een wereldreis per fiets aan het maken en is momenteel in Azië.
Wat mij betreft stukken beter dan hier achter het toetsenbord te zitten.

Wereldreis? - Hoe kom je erbij?! Gewoon een beetje minder online das all. En afgaande op dit draadje - heb ik kennelijk niets gemist :wink:
Hoera!

Gelukkig hebben we Blanche nog!
Draadje wordt gesloten.
Volgens mij heeft iedereen zijn zegje kunnen doen.

Wim en Leon worden best gewaardeerd.
Iedereen is. Rij om te komen en te gaan als ze willen.
Iedereen heeft zich aan de forumgenoten te houden.

Laten we het weer over fietsen en aanverwante zaken hebben. Of nog beter, laten we lekker gaan fietsen.