Additionally, paste this code immediately after the opening tag: account - Forum Wereldfietser

account

dag moderators.
mijn gebruikersnaam is surplace op dit forum.
ik wil nu alles van mij verwijderen van de wereldfietser.
kunnen jullie dat doen voor mij?
anders, waar doe ik dit dan?
alvast bedankt.
vera
Huisregel 8 geeft al deels antwoord op je vraag. Verwijderen wordt in principe niet gedaan, om het forum leesbaar te houden.
Beste Vera,

zojuist heb ik je andere draadje gelezen, wat vervelend voor je dat je door gezondheidsredenen je Santos niet meer kan gebruiken. Hopelijk heb je er 6500 hele mooie kilometers op gefietst en lukt het nog enigszins te genieten van de herinneringen.

Zoals ik van Robertjan hier begrijp zullen niet al je gegevens gewist (kunnen) worden, maar je kan zelf eventueel iets wissen door je aan te melden, naar je eigen bericht te gaan en op "wijzig" te drukken. Dan kan je bijvoorbeeld je emailadres verwijderen uit de advertentie. Zal je wel weten, je had al een paar kleine vergissinkjes verbeterd. Die staan er wel vaker in verkoopadvertenties om een fiets mooier te doen lijken, en hier op het forum zijn sommigen daar zeer alert op. Meestal ook terecht. Maar bij jou was er duidelijk geen sprake van dat je hiermee op oneigenlijke wijze je voordeel probeerde te halen.

Ik begrijp best dat je de behoefte hebt om alles te wissen gezien de reacties van een zeer klein aantal forumdeelnemers, die naar eer en geweten doch allesbehalve empatisch hun mening over je vraagprijs gaven. Maar jij hoeft je niet te schamen voor je bijdragen. Ik vind het een mooie bak dat jij je fiets toch snel voor die vraagprijs verkocht hebt.

Ik gun je het bedrag van harte, jij moest door omstandigheden toch helaas afscheid doen van je waarschijnlijk nog heel goede fiets. Hopelijk gaat de koper er ook mooie tochten mee maken en brengt de fiets hem/haar ook wat hij/zij er voor die prijs van verwacht.

Hans
Robertjan schreef:Huisregel 8 geeft al deels antwoord op je vraag. Verwijderen wordt in principe niet gedaan, om het forum leesbaar te houden.
Formeel juist, maar het lijkt me redelijk het mailadres en telefoonnummer uit het bericht te halen. Niet iedereen is zo "handig" met internet of de forum software.
Da's waar. Bij deze gedaan.
Meestal wijs ik er in dergelijke gevallen per PB op dat het niet zo handig is om telefoon en mail-adres zo openlijk bekend te maken.