Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Ledenpas bij nieuwste nummer WF'er...? - Forum Wereldfietser

Ledenpas bij nieuwste nummer WF'er...?

Ik lees hier net in het nieuwste nummer van 'De Wereldfietser' dat er bij dit nummer een ledenpas zou moeten zitten, kan het zijn dat die gecombineerd was met het adresvelletje in de plastic wikkel? In dat geval moet ik eens door (een flinke berg) oud papier heen gaan spitten....

Roef
Bij mij zat hij op een brief die erbij zat.

Overigens kwam de pas eigenlijk nauwelijks los van het achterliggende papier.
Dacht ook dat ik de pas van het achterliggende papier moest loshalen, maar je moet de pas in zijn geheel uit de brief drukken.
TIP:
Eerst één randje goed omvouwen.
Dan die zijde losscheuren.
Daarna om de beurt de andere zijden omvouwen en afscheuren.
Succes!
Loes
FemkeH schreef:Dacht ook dat ik de pas van het achterliggende papier moest loshalen, maar je moet de pas in zijn geheel uit de brief drukken.
Dan heb ik het verkeerd gedaan. Maar ik heb nu wel een lichtgewicht pas ;-)
Het was inderdaad een flinke stapel oud papier waar ik doorheen moest, maar ik heb 'm! :D

Roef
Tot m'n eigen verbazing heb ik m'm niet per ongeluk weggegooid en ook niet gedacht dat het papier van het plastic moest.

Maar waar heb ik 'm voor nodig?

Frank
Korting, Frank. Korting.
Kaartje hoeft niet mee op een WF-tochtje. Daar word je geloofd op je blauwe, bruine, groene of grijze ogen. Gelukkig!
Loes
Loes van den Bergen schreef:Korting, Frank. Korting.
Kaartje hoeft niet mee op een WF-tochtje meegaat. Daar word je geloofd op je blauwe, bruine, groene of grijze ogen. Gelukkig!
Loes
Korting, hmmm, ik zal eens kijken of het iets scheelt bij m'n nieuwe fiets.

Frank
Ik heb ook een lichtgewicht pas dan. Met loshalen heb ik ook het plastic eraf gehaald. Even kijken of ik het papiertje op een oud pasje kan plakken.
Gewaarschuwd door alle opmerkingen heb ik - gisteren pas - heeel voorzichtig het pasje inclusief plastic achterkant verwijderd uit zijn beschermde briefomgeving. Ik heb nu een - weliswaar zwaargewicht - ledenpasje maar wel rondom voorzien van handige kartelrandjes waarmee je misschien wel zomaar iets mee kunt snijden. Ik denk dat ik voortaan m’n zakmes maar thuis laat... :wink:
nieuwe WF? sinds wanneer ligt ie in de bus?

oeps, heb ik niet betaald?
SjirkM schreef:nieuwe WF? sinds wanneer ligt ie in de bus?
oeps, heb ik niet betaald?
Dat is inderdaad dé mogelijkheid als je het blad niet hoeft. :D
Leon
ook ik heb de nieuwe WF niet ontvangen maar als het goed is wel betaald via automatische incasso, wanneer is die dan verstuurd?
De ledenpas zit, haast onzichtbaar als pas uitziende, op/in A5 met je postadres bij het tijdschrift. Ik moest ook even in de oudpapierbak graven.
Eén kantje goed omvouwen, dan scheuren. Idem dito met de andere kantjes.
Loes
Wat mij nou leuk zou lijken is als je voor korting op de Fiets en Wandelbeurs die pas zou kunnen gebruiken, in plaats van dat je in het tijdschrift moet gaan zitten knippen.
eindgebruiker schreef:Wat mij nou leuk zou lijken is als je voor korting op de Fiets en Wandelbeurs die pas zou kunnen gebruiken, in plaats van dat je in het tijdschrift moet gaan zitten knippen.
Als je uiterlijk 31 januari via internet je kaartje koopt, krijg je meer korting (€ 3,=) en hoef je niet in het tijdschrift te knippen.

Gerd
eindgebruiker schreef:Wat mij nou leuk zou lijken is als je voor korting op de Fiets en Wandelbeurs die pas zou kunnen gebruiken, in plaats van dat je in het tijdschrift moet gaan zitten knippen.
Ha die Gaele,

Probleem is dat dat er kassapersoneel van de RAI achter de kassa's zit. Die bonnen hebben dus geldwaarde en die moeten ze bij de afrekening overleggen. Bij een pas wordt niets overhandigd en is er dus niets aantoonbaars voor het verlenen van van korting.
Je moet je voorstellen dat men bij de RAI toch wat voorzichtig is. Een kassamedewerker zou zo maar meer kortingen kunnen opgeven dan in werkelijkheid en dan hoeft zo ook minder af te rekenen dan er is geincasseeerd.
Helaas zit er nog geen code op de pas die gescand kan worden.

Bij een digitaal-kaartje via Internet hoeft je niet in de rij te staan voor de kassa's en kun je meteen doorlopen naar de ingangscontrole.