Additionally, paste this code immediately after the opening tag: http://www.tapatalk.com/ - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

http://www.tapatalk.com/

Er komt geen Tapatalk. We gaan het forum responsive maken, dit najaar.
En dat is beter dan Taptalk. Hoera hoera hoera voor het internet team.
eindgebruiker schreef:Er komt geen Tapatalk. We gaan het forum responsive maken, dit najaar.
Dat klinkt als een geweldige actie. Ik ben heel benieuwd. Keep up the good work!
eindgebruiker schreef:Er komt geen Tapatalk. We gaan het forum responsive maken, dit najaar.
Hoi Gaele, of iemand anders van het internetteam. Is al meer bekend over de planning rondom bovenstaand initiatief?

Of over andere ontwikkelingen mbt forum of site?
Scherp! Vandaag is het winter geworden, dus najaar gaan we niet meer halen :-)
We hadden wat tegenslag met de inzet van een ontwikkelaar die zou helpen. Ik ben nu in gesprek met een ander. Mocht dat op niets uitlopen dan gaan we (technisch beheerder Sander en ik) zelf aan de slag.
De nieuwe planning is deze winter. Op een gegeven moment gaan we de software migreren, en zal de site een dag uit de lucht zijn. Dat zullen we ruim van tevoren aankondigen.
eindgebruiker schreef:Scherp! Vandaag is het winter geworden, dus najaar gaan we niet meer halen :-)
We hadden wat tegenslag met de inzet van een ontwikkelaar die zou helpen. Ik ben nu in gesprek met een ander. Mocht dat op niets uitlopen dan gaan we (technisch beheerder Sander en ik) zelf aan de slag.
De nieuwe planning is deze winter. Op een gegeven moment gaan we de software migreren, en zal de site een dag uit de lucht zijn. Dat zullen we ruim van tevoren aankondigen.
Grappig om te zien dat ik vandaag via de nieuwsbrief van onze vereniging door je geïnformeerd werd :D

Helaas heb ik er zelf geen verstand van maar op een club van +3000 leden en +10000 forumleden zou het toch mogelijk moeten zijn mensen te vinden voor wie dit een koud (of in ieder geval niet al te warm) kunstje is. En dat in ruil voor eeuwige erkentelijkheid!