Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wiki weg? - Forum Wereldfietser

Wiki weg?

Is het wiki opgeheven?
Afbeelding
De Belgische versie doet het nog wel. Maar is dat inhoudelijk dezelfde?
Leon
Leon schreef:De Belgische versie doet het nog wel. Maar is dat inhoudelijk dezelfde?
Leon
Als het goed is wel, wel heeft hij nu een ander jasje gekregen :wink:
Leuk logo hebben die Belgen!
GerdC schreef:Leuk logo hebben die Belgen!
Wel een beetje 1985 / clipart, niet?
Ja, de Belgische doet het nog. Die check had ik ook gedaan. Lijkt eerder een DNS-achtige fout. Maar geen admin dus die een antwoord heeft?
DNS staat zo te zien nog goed.
Maar de wikiwebserver zelf weet niet meer dat ie ook naar wiki.wereldfietser.nl moet luisteren.
Heb de link aangepast zodat naar de belgische site wordt verwezen. Dit is natuurlijk geen echte oplossing maar voor nu moeten we er even mee leven ...
marsupilami schreef:Heb de link aangepast zodat naar de belgische site wordt verwezen. Dit is natuurlijk geen echte oplossing maar voor nu moeten we er even mee leven ...
Er zijn er nog twee, FietsVakantieWiki in het forummenu en fietsinformatie op de homepage die naar de wiki verwijzen en de niet-werkende link hebben.
Is er al nieuws? gezien het seizoen wordt het toch wel een nijpend probleem.
Kunnen de links desnoods tijdelijk naar de belgen worden omgezet?
Leon
Wat is eigenlijk het probleem?
ellenvandrunen schreef:Wat is eigenlijk het probleem?
Iets met een server die niet goed z'n werk doet of een DNS entry die niet klopt.
Gebeurt dat spontaan?
Hopelijk kan het hersteld worden, is toch heel waardevolle informatie.
Nee, zoiets gebeurt niet spontaan. Maar hoeft ook niet 'de schuld' van de Wereldfietser te zijn.

Los daarvan kom ik er eigenlijk nauwelijks. Geen idee of er onderscheid is tussen de Nederlandse en Vlaamse versie.
Jarno schreef:Los daarvan kom ik er eigenlijk nauwelijks. Geen idee of er onderscheid is tussen de Nederlandse en Vlaamse versie.
Voor zover ik weet is de inhoud en achterliggende database hetzelfde en heeft de NL-versie alleen een andere opmaak dan de Belgische. Dus een werkende link naar De Vakantiefietser-wiki zou voorlopig voldoende zijn.