Additionally, paste this code immediately after the opening tag: foutmeldingen bij bekijken forum - Forum Wereldfietser

foutmeldingen bij bekijken forum

Ik krijg nu af en toe een foutmelding bij het bezoeken van dit forum.

de foutmelding is:

General Error
SQL ERROR [ mysqli ]

An operation on a socket could not be performed because the system lacked sufficient buffer space or because a queue was full. [2002]

An sql error occurred while fetching this page. Please contact an administrator if this problem persists.


herladen van de pagina werkt soms.


[edit] Probleem lijkt weer opgelost/verdwenen te zijn
Ik kreeg zojuist dezelfde foutmelding. Trad op na aanklikken van Bekijk actieve onderwerpen.
vincent schol schreef:Ik kreeg zojuist dezelfde foutmelding. Trad op na aanklikken van Bekijk actieve onderwerpen.
Ik al 2x vandaag

General Error
SQL ERROR [ mysqli ]

An operation on a socket could not be performed because the system lacked sufficient buffer space or because a queue was full. [2002]

An sql error occurred while fetching this page. Please contact an administrator if this problem persists.
Zelfde error. Bij mij bij het teruggaan naar de vorige pagina.
Vandaag ook een aantal keer gehad.

Afbeelding

Ook toen ik dit bericht de 1e keer wilde versturen.
Idem vanmiddag al een paar keer deze foutmelding gehad.

Groet,
Arno
Alleen al vanwege onze namen direct onder elkaar: ik ook. :D
Het treed steeds vaker op.
Ik heb een mail naar onze systeembeheerder gestuurd.
HansvanderVeeke schreef:Het treed steeds vaker op.
Soms moet ik 3x terug en weer vooruit voordat de pagina pakt :cry:
Leon schreef:
HansvanderVeeke schreef:Het treed steeds vaker op.
Soms moet ik 3x terug en weer vooruit voordat de pagina pakt :cry:
Je hoeft niet per se heen en weer te gaan met de pijlen links/rechts in de browser. Het is voldoende om op F5 te drukken. Bij mij is 1 maal meestal voldoende. Ik weet dat het geen oplossing is maar het scheelt tenminste iets.
vincent schol schreef:
Leon schreef:
HansvanderVeeke schreef:Het treed steeds vaker op.
Soms moet ik 3x terug en weer vooruit voordat de pagina pakt :cry:
Je hoeft niet per se heen en weer te gaan met de pijlen links/rechts in de browser. Het is voldoende om op F5 te drukken. Bij mij is 1 maal meestal voldoende. Ik weet dat het geen oplossing is maar het scheelt tenminste iets.
cmd-r voor mac
Bij iedereen het probleem verdwenen?
Ik kom juist op dit topic omdat ik de melding zojuist meermaals voorbij zie komen. Met momenteel 70 bezoekers op het forum vind ik dat wel vreemd. Dat zou geen issue mogen zijn.

Voor mij trad de foutmelding, net als eerdere melders, op bij de actieve onderwerpen.
Het probleem is er nog steeds.

Volgens mij is er ook nog niets aan gedaan :cry:
Gisteren had ik er ook veelvuldig last van. Vandaag helemaal niet (afkloppen).
Vanavond ging het eigenlijk goed, tot zo'n 10 minuten terug (22:40 uur). Al 3 x een foutmelding.
Groet,
Arno
nvt
of op F5 rammen
nvt
Nee hoor, als je net een formulier hebt gepost en je drukt op F5 dan wordt het formulier gewoon opniew gesubmit (tenzij je één of andere rare prehistorische browser gebruikt). Uiteraard moet je niet eens terug gaan (backspace) want dan is de data wel kwijt.