Additionally, paste this code immediately after the opening tag: E-mail bij nieuwe reactie - Forum Wereldfietser

E-mail bij nieuwe reactie

Beste,

Zoals wellicht opgemerkt, heb ik zojuist de e-mail die je ontvangt bij een nieuwe reactie op het forum, aangepast. Hopelijk is die nu doelgerichter, korter maar (net zo) krachtig<er>.

Zit er een onduidelijkheid in of denk je dat aanpassingen nodig zijn, dan hoor ik dat graag.
Robertjan schreef:Zoals wellicht opgemerkt, heb ik zojuist de e-mail die je ontvangt bij een nieuwe reactie op het forum, aangepast. Hopelijk is die nu doelgerichter, korter maar (net zo) krachtig<er>.
Echt een verbetering !!! :wink:
Degene die dit niet aan heeft staan in de voorkeuren snapt het bericth van Robertjan wellicht niet. Ik heb het dus ook maar opgezocht.
Deze optie, om een mail te krijgen bij reactie op een forumbericht, staat onder Gebruikerspaneel, Opties, Forumvoorkeuren, Berichtstandaarden Wijzigen en dan de 4e optie Ja of Nee.
Leon
Leon schreef:...
Deze optie, om een mail te krijgen bij reactie op een forumbericht, staat onder Gebruikerspaneel, Opties, Forumvoorkeuren, Berichtstandaarden Wijzigen en dan de 4e optie Ja of Nee.
Leon
Deze optie staat hier maar als ik het goed heb heeft deze optie alleen betrekking op onderwerpen met daarin door jezelf geplaatste berichten. Daarnaast kun je per onderwerp aangeven of je een bericht wilt ontvangen zodra er een reactie wordt geplaatst. Dit kun je bovenaan, vlak onder de titel van het onderwerp aan- en uitzetten (Abonneer / stop onderwerpabonnement). Ook kun je in het gebruikerspaneel het overzicht van je abonnementen bekijken.