Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Automatisch spamaccounts blokkeren - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Automatisch spamaccounts blokkeren

Dan snap ik momenteel nog steeds niet waarom de twee accounts waar we deze week over praten zijn goedgekeurd. En door welke moderator.
En eigenlijk ook niet waarom de berichten, die beide toch echt gemeld zijn aan de moderator, nog bestaan. Net als de accounts zelf.
Ik denk dat de Mod op vakantie is. Of er is geen Mod omdat er een vacature is. Of dit alles is een experiment van de afstudeerder van de Mod om te onderzoeken hoe digitaal vaardig forumbezoekers zijn. En anders is het forum misschien wel gehackt, en is de hacker nu superuser en kan deze namens iedereen berichten schrijven. Ben jij bijvoorbeeld wel de echte Jarno?
Jarno schreef:
do 06 mei, 2021 16:57
Dan snap ik momenteel nog steeds niet waarom de twee accounts waar we deze week over praten zijn goedgekeurd. En door welke moderator.
En eigenlijk ook niet waarom de berichten, die beide toch echt gemeld zijn aan de moderator, nog bestaan. Net als de accounts zelf.
Stuur een bericht aan het bestuur van de vereniging De Wereldfietser: zie elders op dit forum.
Stuur een bericht aan de moderator van dit forum: zie dit draadje.

De vraag die opkomt; bestaat de vereniging De Wereldfietser eigenlijk wel?
willem.m schreef:
do 06 mei, 2021 17:04
Ik denk dat de Mod op vakantie is. Of er is geen Mod omdat er een vacature is. Of dit alles is een experiment van de afstudeerder van de Mod om te onderzoeken hoe digitaal vaardig forumbezoekers zijn. En anders is het forum misschien wel gehackt, en is de hacker nu superuser en kan deze namens iedereen berichten schrijven. Ben jij bijvoorbeeld wel de echte Jarno?
Als de spammer mijn account had overgenomen, dan was er veel meer spam. En vermoedelijk nog veel meer aangepast. Maar, ik denk dat het sluiten van de accounts verstandig is. Ik wacht het nog even af, anders doe ik het zelf.
De mod heeft de topics verwijderd. Jammer, het begon net leuk te worden.
Klopt. Moet Eliza niet vergeten! https://nl.wikipedia.org/wiki/ELIZA