Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Oman - the movie - Forum Wereldfietser

Oman - the movie

Vandaag maar eens achter de computer gedoken en een filmpje van Oman in elkaar gezet.

Helaas zijn we een geheugenkaart kwijt geraakt en is onder andere het charmante kameel-ritje verloren gegaan.. wie weet vinden die beelden ons nog eens. :(

[youtube]https://youtu.be/H6ZZZk5MfR8[/youtube]

Ik doe iets niet goed met die film embedden geloof ik. Goed, je kunt het ook hier vinden:

Oman the movie
Ziet er goed uit, warm/droog/ruig.

Hoe lang waren jullie onderweg? Ik zie een mooi winterreis voor volgende jaar :)
Lekker groovy deuntje :P

Mooi sfeerbeeld. Weg in het begin was hopelijk maar van korte duur.
Thanks! @Shane, we waren er 4 weken, maar hebben niet veel kilometers gemaakt. Ook lekker genoten van zon en zee.
In het berichtje op onze site staat de route die we hebben gereden. Er wordt in rap tempo geasfalteerd, we hadden verwacht meer off-road te fietsen, maar er blijft genoeg over!

@Fedor: iets van 5 km meen ik dat het echt heel steil was. Sowieso zijn de hellingen vaak heel steil in Oman. ;) te steil voor mij (Ellen), Elmar ging het makkelijker af. ;)

Oh ja, we zijn helaas een geheugenkaart kwijt, dus dit zijn alleen beelden van de laatste week... :(
Ik doelde eigenlijk op die drukke weg waar de vrachtwagens langsdenderden. Zou bij mij een ongemakkelijk gevoel kunnen creëren :oops:

Dat die andere weg steil was, was wel héél duidelijk, en dan moet iemand ook nog terug om de camera op te halen ;)

Zonde van het verloren geheugenkaartje :(
Elmar, leuk filmpje. gelukkig niet zo veel klimmen daar 😁😉👍

groet, Ruud
@Fedor: oh, haha! Nee hoor, die drukke weg was alleen in en uit Muscat, daarna viel het reuze mee. Zeker op de onverharde stukken was het ontzettend rustig.

@Ruud: thanks!