Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Iraaks Koerdistan - Forum Wereldfietser

Iraaks Koerdistan

Sinds de eerste Golfoorlog, begin jaren negentig van de vorige eeuw, is Koerdistan al een semiautonome staat, die ook tijdens de tweede Golfoorlog grotendeels buiten de vuurlinie is gebleven. Het land, dat officieel geen land is, maakt een economische bloeiperiode door. Koeridische ondernemers uit Turkije investeren er massaal. Inmiddels vliegen diverse luchtvaartmaatschappijen op de hoofdstad Erbil. En hoewel Koerdistan geen ambassades heeft in het buitenland, en officieel deel uitmaakt van Irak is, krijg je bij aankomst op de luchthaven zonder al te veel poespas een lokaal visum. Je hebt dus de kans om voor het eerst een niet bestaand land te bezoeken!

Welke wereldfietser komt met de primeur? Een lezing met fraaie beelden over een fietsreis in Iraaks Koerdistan!
Da's geen primeur Bert en dat had je kunnen weten: Shant Khajo en Wouter Prinsen gingen voor. Heb je plannen?
liz schreef:Da's geen primeur Bert en dat had je kunnen weten: Shant Khajo en Wouter Prinsen gingen voor. Heb je plannen?

Beste Liz,

Ik heb het in mijn posting over een lezing. Bij mijn weten is er nog geen lezing Iraaks Koerdistan geweest.

Of ik plannen heb? Plannen altijd, maar of het er echt van komt? Mijn tijd wordt nogal bepaald door opdrachtgevers.