Additionally, paste this code immediately after the opening tag: 10 dagen fietsen in Nieuw Zeeland - Forum Wereldfietser

10 dagen fietsen in Nieuw Zeeland

Voor mijn werk ga ik in April naar Nieuw Zeeland en heb 10 dagen extra genomen en wil graag een fietstocht maken. Ik begin waarschijnlijk bij Dunedin op het Zuider eiland. Het is niet de moeite om mijn eigen trekking fiets mee te nemen.
Kent iemand een mooie route van 8 dagen of zo en een goede fietszaak waar ik een trekking fiets of mountain bike met tassen kan huren. Ik heb wat ervaring en kan wel een klein bergje over.

gr, Marc
Ik heb familie wonen op het Zuidereiland heb daardoor al diverse keren daar gefietst. De "the Otago Central Rail Trail" is een mooie trail bij Dunedin. Vanuit het eind punt Clyde zijn er diverse mogelijkheden om weer in Dunedin te komen De weg Nr 1 is druk en daardoor minder geschikt om over te fietsen. Ik heb geen ervaring met een fiets huren in Dunedin, maar het moet zeker mogelijk zijn.
+1 voor Otago Railtrail
Eigenlijk voldoet alles als mooi in Nieuw Zeeland, maar ik zou inderdaad route 1 vermijden.

Je kan hier een mooi overzichtje vinden van de 'great rides' en zo misschien wat inspiratie en extra info opdoen:
http://www.nzcycletrail.com/explore-trails/
+1 voor Otago Railtrail