Additionally, paste this code immediately after the opening tag: spoed: Wie neemt onze fietsen mee/verkoopt fiets in NZ - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

spoed: Wie neemt onze fietsen mee/verkoopt fiets in NZ

Neem eens contact op met Nigel Rushton (de schrijver van de twee Nieuw Zeelandse 'fietsbijbels'). Hij kan jou vast wel doorverwijzen naar een paar adressen waar je een fiets kunt kopen en na je tocht weer terug kunt verkopen. Want dat was jouw vraag. Toch?
Als je zijn mailadres niet kunt vinden, stuur dan even een mail naar de winkel (ik zit nl. alleen thuis op het forum, want het is in de winkel altijd druk. Maar wel gezellig :wink: )

Een Nederlander die vroeger veel voor Op Pad heeft geschreven zit er nu ook met een fietsenwinkel (Bart xxx). Zijn naam ben ik vergeten.
Fietsfreak reageert niet.
:(
Bedankt voor al jullie tips hier!
Uiteraard heb ik gekeken of deze maatschappij fietsen meeneemt. Op de site stond toen ik boekte dat de fiets als sportmateriaal werd gezien en mits binnen de 23 kg als ruimbagage mee kon.
Ik heb mijn les geleerd. Eerst op schrift en dan pas boeken..
Ik heb nu in Auckland een winkel gevonden die fietsen verkoopt en terugneemt dus dat gaat vast wel lukken..
Nogmaals dank allemaal!!