Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Tunesië veilig? - Forum Wereldfietser

Tunesië veilig?

Hallo, ik ga in het voorjaar naar Italië fietsen en wil ook naar Tunesië. Ik ben nog nooit daar geweest om te fietsen. Reden is de geschiedenis. Het oude Cartagho lag daar. Verkeerd gespeld denk ik, maar het lijkt me een leuke land om te fietsen daar.

Kun je gewoon korte broek aan of is een lange broek beter? Ook hoe zit het met de sociale onrust, doe je daar had. Heb je dat nog veel last van? En is het in het algemeen Met de veiligheid?

Ik weet overal kan je wat gebeuren, maar je hoeft ook geen onnodige risico te nemen. Wil ook graag de Sahara zien.

Iemand met ervaringen daar en ook wat je beter niet kunt doen?

Groetjes Jan
Ok geen Tunesie. Teveel riscio. Wil graar de Sahara zien. was ooit in 1988 met me Vader naar tunesie gegaan toen ik 16 was. Naar een strand hotel voor 7 dagen. Leek me leuk daar te fietsen, maar de situatie is dus behoorlijk veranderd. MIsschien maar naar Marokko dan.
Dat lijkt volgens BZ een betere keus: https://www.nederlandwereldwijd.nl/land ... reisadvies