Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Marokko Per Rad - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Marokko Per Rad

Welke app gebruik je voor Marokko?

Veel plezier!
aandegracht schreef:
di 19 mar, 2019 21:27
Welke app gebruik je voor Marokko?

Veel plezier!
Osmand. Werkt echt top. Soort wegen,hoogteprofielen. Alles erop en eraan
Gaanmetdiebanaan schreef:
di 19 mar, 2019 20:28

Is die 1735 echt helemaal geasfalteerd? Mn app geeft namelijk deels onverhard aan ....
Beste Gaan met die Banaan - Ik neem de moeite om contact te leggen met Jan om je toegang te verschaffen tot Marokko per Rad, waar je ook kan lezen dat deze weg geasfalteerd is. En beantwoord al je vragen ook nog in dit forum.

Het is aan jou om je App of echte mensen met zeer recente ervaring op deze weg te vertrouwen! :roll:
Wit schreef:
wo 20 mar, 2019 10:38
Gaanmetdiebanaan schreef:
di 19 mar, 2019 20:28

Is die 1735 echt helemaal geasfalteerd? Mn app geeft namelijk deels onverhard aan ....
Beste Gaan met die Banaan - Ik neem de moeite om contact te leggen met Jan om je toegang te verschaffen tot Marokko per Rad, waar je ook kan lezen dat deze weg geasfalteerd is. En beantwoord al je vragen ook nog in dit forum.

Het is aan jou om je App of echte mensen met zeer recente ervaring op deze weg te vertrouwen! :roll:
Enigste wat ik me afvroeg is of ie helemaal geasfalteerd is,of deels niet. Omdat ik dat niet uit jouw bericht kon opmaken. Thats it :)

En heb trouwens nooit reactie van Jan gehad