Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Spiritus in Lesotho? - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Spiritus in Lesotho?

Om eerlijk te zijn: ziet er slecht uit.

Zwaarder dan alleen een brander (trangria verkoopt de branders ook los)
Het windscherm is VEEL slechter dan bij Trangria. Daar zit het sherm om de hele pan heen. Hier rijkt het scherm niet eens tot de onderkant van de pan. Dan kun je het beter achterwege laten.
Als je het minimaal wil kun je beter een losse brander nemen en iedere dag iets met stenen en tassen doen om de wind te stoppen.
Marco Meijerink schreef:
wo 17 okt, 2018 14:54
... dus ik stel voor een wedstrijdje benzinebrander aansteken op het eerst volgende WF weekend om tot een echte feitelijke meting te komen 8)
Geweldig idee! Een wedstrijdje thee zetten kan bijvoorbeeld ook. Wie heeft vanaf het punt waar alles nog in de tas zit het eerst een halve of hele liter water aan de kook?
Niet dat ik denk het snelste te zijn maar het zou simpelweg nuttige informatie kunnen opleveren.
Roeland schreef:
di 23 okt, 2018 09:56
Om eerlijk te zijn: ziet er slecht uit.

Zwaarder dan alleen een brander (trangria verkoopt de branders ook los)
Het windscherm is VEEL slechter dan bij Trangria. Daar zit het sherm om de hele pan heen. Hier rijkt het scherm niet eens tot de onderkant van de pan. Dan kun je het beter achterwege laten.
Als je het minimaal wil kun je beter een losse brander nemen en iedere dag iets met stenen en tassen doen om de wind te stoppen.
Ik heb er ook geen ervaring mee. Afgaande op de reviews (tsja, een echt slechte zal er nooit tussen zitten) leek het een aardig alternatief. Er wordt overigens vermeld dat-ie lichter zou zijn dan een Trangia, mar dat zal dan wel net zijn hoe je meet.