Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsreis Kenia-Tanzania-Malawi-Zambia-Botswana-Namibie-ZA - Forum Wereldfietser

Fietsreis Kenia-Tanzania-Malawi-Zambia-Botswana-Namibie-ZA

Hallo allemaal,

Wij (Jan en Ellen) maken op het moment een fietsreis door Zuidelijk Afrika. We zijn nu in Malawi en zijn anderhalve maand geleden zonder eerdere wereldfietservaring begonnen in Nairobi, wat tot nu toe fantastisch gaat!
Nu is het zo dat we na elk land een blog schrijven dus dachten misschien leuk/handig voor mensen die soortgelijke plannen hebben. (ellendejong.waarbenjij.nu) Voor meer details of vragen staan wij ook helemaal open. Daarbij lijkt het ons natuurlijk erg leuk om tips/ervaringen van anderen te horen die ons voor zijn gegaan in bijvoorbeeld Zambia, Botswana of Namibië.

Groetjes vanuit Nkhata Bay,
Jan en Ellen
ik heb je even bij mijn favorieten gezet.
Ga het binnenkort zeker lezen, maar fiets nu nog even op Sri Lanka.

Veel fietsplezier
José
Veel plezier met de reis! Leuk om eens te gaan lezen.
Zojuist jullie verslag gelezen, wat een heerlijkheid. Die werd nog vele malen beter toen ik de foto's bekeek op 't Facebook van Jan Dirk Smidt.
Veel succes Jan en Ellen en ga zo enthousiast door.
Dankjewel
Hallo Ellen,

Ik heb hetzelfde plan opgevat, om een half jaar door Zuidelijk Afrika te gaan fietsen. Mijn plan is om in oktober te vertrekken en t/m maart te fietsen... Iig staat de Dragons Spine is Zuid Afrika hoog op mijn lijstje. Ik zit in mijn zoektocht een beetje met de regenseizoenen. Hoe hebben jullie dat aangepakt?

Groeten Lucie