Additionally, paste this code immediately after the opening tag: slaapadres in Udon Thani - Forum Wereldfietser

slaapadres in Udon Thani

Ik ga binnenkort een fietstocht rond Udon Thani (Thailand) maken en ben op zoek naar een adres om een paar nachten bij aankomst en vertrek te boeken en dan tevens mijn fietsdoos achter te laten om dan weer te gebruiken voor de terugreis.
Er is daar minstens een hotel,wij zijn daar jaren geleden geweest.
Ze pikken je samen met je fiets ook nog op van de luchthaven .
Even googelen voor het hotel.
Succes
Dirk
Kijk op Google Maps
Wat zoek je?
Hotel bij het centrum van de stad?
Orchid River View Hotel. Net over de oude Tapi brug vanuit het centrum. Mooi hotel met zwembad. Mijn fiets mocht binnen staan. Personeel is behulpzaam en vriendelijk. Aan de rivier zijn een paar leuke restaurants met stemmige en beschaafde live muziek. Ik denk dat ik net nog geen 1000 Baht betaalde voor kamer met ontbijtbuffet.
Buiten de stad?
Neenlawat Riversite Resort.
Nieuwe, leuke bungalows met zwembad. Een aantal bungalows ligt aan de rivier. Aardige familie. Op ruim 1 km afstand van het treinstation van Surat Thani. Dit station is 13 km buiten de stad.

Foutje.
Ik was in de war met Surat Thani.

Wil je bij het cerntrum van Undon Thani, dan iis Charoen Hotel een goede keuze. Met zwembad. Transfer met fiets vanaf de luchthaven
Wil je net buiten de stad
Banbua Nonlen
Kleinschalig in schitterend landhuis. Prachtige kamers. Grote tuin en lelievijver. Op 5 km ten oosten van het centrum. Shuttlebus naar het busstation en de luchthaven. THB 925 met ontbijt.
Kijk op booking.com, maar probeer bij het hotel zelf te boeken.