Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Op DEET - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Op DEET

Aniphys schreef:
wo 30 mar, 2022 19:56

.....
Ik peil nog even bij de receptionist of er echt geen Rafflesia in bloei staat in de buurt, maar het antwoord is helaas ‘neen’. De bladerloze parasitaire Rafflesia’s zijn de grootste enkelvoudige bloemen op onze planeet. Ze duiken zeer kortstondig op uit de junglebodem waar ze hun lijkgeur verspreiden gedurende enkele dagen......
Dank je voor het delen van je verhaal,
Heb het met veel plezier gelezen,
CP-070613-7435.JPG
Deze heb ik zo'n 15 jaar geleden gezien in Sumatra, hopelijk heb je de volgende keer wel geluk...
PhilipBe schreef:
zo 03 apr, 2022 10:10
Deze heb ik zo'n 15 jaar geleden gezien in Sumatra...
Mooi! Dat is inderdaad waar ik op hoopte :-)
Dank voor je verhaal, met veel plezier gelezen!
Het is het plan dat er langs heel deze kust een bewegwijzerde fietsroute komt. Op diverse plaatsen liggen de fietsstroken en fietspaden er al.
Het is nu al prima fietsen over grotendeels rustige weggetjes.
Alleen in het begin vanaf Bangkok naar de drijvende markt van Damnoek Saduak is het lastiger, maar je kunt een transfer regelen voor jou en je fiets. Er zijn onderweg voldoende hotels, resorts en guesthouses in alle prijsklassen. Je kunt dus gemakkelijk je eigen dagafstanden bepalen of ergens op een prachtige plek neerstrijken. Na het fietsen een heerlijke duik in zee (onderweg kan ook). Lekker seafood eten aan het strand. Wat dacht je van ook hoppen naar diverse bounty-eilanden. De fiets kan mee aan boord..
In het khao Sok national park kun je overnachten in een boomhut of op een drijvend resort.
Ik heb twee jaar geleden deze route geheel opnieuw uitgezet voor Asian Way Of Live. Een paar weken geleden is de route opnieuw geïnspecteerd.
www.awol.nl
Leuk verslag met leuke plaatjes. BEdankt voor het delen!
bert sitters schreef:
ma 04 apr, 2022 10:44
Het is het plan dat er langs heel deze kust een bewegwijzerde fietsroute komt. Op diverse plaatsen liggen de fietsstroken en fietspaden er al.
Klopt. Ik heb er verschillende gevolgd. Sommige, langs de grotere wegen zijn van fantastische kwaliteit, asfalt en goed onderhouden (of gewoon nog gloednieuw). Andere, langsheen de kustlijn zijn uit gekleurd beton en zijn duidelijk met de beste bedoelingen aangelegd, maar worden niet onderhouden en zijn half overwoekerd of liggen vol met afgevallen bladeren/naalden. Ik koos dan dikwijls de (rustige) asfaltbaan ernaast die er meestal netjes bijlag.