Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietshoes airchina - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

fietshoes airchina

bert sitters schreef:
zo 22 dec, 2019 14:46
Helaas kan ik naar Frankfurt alleen maar met regionale treinen en dan ben ik echt veel langer onderweg. Als ik met een jet lag thuis kom, wil ik maar een ding: zo snel mogelijk naar huis. Bovendien kost deze treinreis ook geld. Dat geldt ook voor de auto. Wat zijn de parkeertarieven op Frankfurt Airport? Stel je gaat net als de poster vier weken fietsen?
Voor drie weken betaalde ik € 65, als ik me goed herinner, in een parkeergarage, we werden met een busje opgehaald en gebracht. Autokosten zijn voor mij zakelijk, dat scheelt. Hoe dan ook, ik probeer zoveel mogelijk rechtstreeks te vliegen als we de fietsen mee hebben, om het grotere risico op schade bij een tussenstop te vermijden.
peter de rijk schreef:
zo 22 dec, 2019 15:22
Voor drie weken betaalde ik € 65, als ik me goed herinner, in een parkeergarage, we werden met een busje opgehaald en gebracht. Autokosten zijn voor mij zakelijk, dat scheelt..
[/quote]
Voor jou wel, maar voor de meeste andere niet.
Ja, jet-lag na een fietsreis is ver-schrik-ke-lijk. Ik vrees dat het tijd wordt voor een sub-forum Fiets & Vliegtuig & Auto.... :roll:


Groet,
Tom