Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Route mekongdelta vietnam: hulp bij vinden backroads - Forum Wereldfietser

Route mekongdelta vietnam: hulp bij vinden backroads

dag allen

wij zijn onderweg naar vietnam en zullen vanaf ha tien richting ho chi minh city fietsen. Fietsen in vietnam schijnt niet altijd even plezierig te zijn, zelfs in de mekongdelta. Heeft iemand een rustige route gevonden of heeft iemand tips om de kleine weggetjes te vinden zodat we plezierig onze weg naar hcmc kunnen vinden?. Ik las dat awol mooie route heeft daar, maar ja, we zijn op,wereldreis en de routes verkopen ze niet los. Andere gps tracks weet ik niet van of deze rustig zijn. Niet iedereen houd nml van 'omrijden', zoals wij :)

Hulp/ suggesties meer dan welkom :)

Dank alvast!
Hallo Janneke,

Wij hebben daar in december gefietst en ik heb toch ergens de routes van een reisorganisatie gevonden. Wij hebben ze niet helemaal gevolgd. Ik kan je de GPS versies van die en onze route en evt wat extra info mailen.

Laten we dat even doen via gewone email. Stuur me even een mailtje naar bikefools apenstaartje Gmail.com

Groeten Robert
Hoi Robert,

Mag ik van de gelegenheid gebruik maken en je ook een mailtje sturen voor GPS en Route info. Wij willen nov/dec ook daar gaan fietsen dit jaar.

groet, Tim
Ha Tim,

Dat mag zeker!

Spreek je later via email.

Groeten Robert