Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Nog 3 weken....en dan ga ik!!! - Forum Wereldfietser

Nog 3 weken....en dan ga ik!!!

Ja beste fietsvakantie liefhebbers....nog 3 weken en dan ga ik voor het eerst in mijn uppie vlieg en fiets naar Thailand en Maleisie voor 4 weken fietsplezier :-)

Best spannend......

Sandra
(TravelWoman)
Veel plezier Sandra! Je zult er van genieten, en voor je het weet ben je verslaafd! :)
Succes Sandra ,je zult er van genieten
Dirk
Mijn eerste verre fietsreis solo begon ook in Thailand.
Doe het niet :wink: , het is te mooi, te avontuurlijk, lekker (het eten!!!!!) en zoveel leuker dan dagelijks werk (tenminste voor zover je veel achter een beeldscherm zit), dat je het zeker vaker wilt gaat doen. Geeft alleen maar onrust in je hoofd :)
Geniet ervan, het wordt zeker leuk.

PS: Thailand wordt ook steeds drukker. Neem regelmatig een zijweggetje het boerenland in!

Erik Veenstra
Dank jullie....Erik, Dirk en Fietsjunk, het gaat zeker geweldig worden :-)

Ik heb er zooooooo...ontzettend veel zin in...joehoehoeoeee

Groet,
Sandra
Veel plezier Sandra, ben heel benieuwd hoe je het in je eentje ervaart. Laat weten hoe het is gegaan.
gr Anja
@Sandra,
Zet je regelmatig vanuit Thailand een berichtje op dit forum? ik ga later dit jaar weer eens die kant op.

Groetjes,

Bert
Hallo fietsers,

Natuurlijk ga ik tijdens mijn trip nog regelmatig hier wat posten Bert, ik hou jullie op de hoogte :-)

Nog 9 dagen, and there she goes......

Gr
Sandra