Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Video | 13 maanden fietsen - Mongolië deel 1 - Forum Wereldfietser

Video | 13 maanden fietsen - Mongolië deel 1

13 maanden fietsen - deel 1
Mongolië - Back to Basics


Afgelopen maandag kwamen Douwe en ik terug van een fietsreis van dertien maanden van Mongolië over de Himalaya door het voormalige Tibet naar ZO Azië, van Oman via Iran naar Armenië en tot slot van Oezbekistan via Tajikistan naar Kirgizië. Onderweg zijn er natuurlijk filmpjes gemaakt - grove montages voor een afgesloten website voor familie en onze vrienden. Nu moet ik de filmpjes nog afmaken en engels ondertitelen voordat ik ze deel op het grote openbare WWW. En wellicht ook nog een pakkende trailer maken. Maar ik kon het niet laten om de Wereldfietser een preview te geven van het eerste filmpje over Mongolië in de grove montage. Ik hoor graag jullie feedback om mee te nemen naar de eindmontage.

Ga voor een HD versie naar de Vimeo website door te klikken de titel boven de video. Veel plezier!

Bron
Hallo Blanch en Douwe

Zeer leuke een mooie video. Ook heel informatief over de reis en het bestaan wat jullie hadden en nu hebben.

Hoe is het nu om weer terug te zijn. Kan je al weer een beetje wennen aan het ritme van de dag en het weer en natuurlijk het werk.

Die video lijk mij wel wat voor de tv? Hoop meer van je video's te zien.

Mario
SUPER!
Heel mooi gefilmd en super gemonteerd.
Ik zou er niets meer aan doen. 8)

Raimundo
Wat een ontzettend gaaf avontuur en wat mooi gefilmd!!
super montage.
Geeft een mooi beeld van de reis.
Prachtig!!!!!!!!!

Wat hebben jullie dit mooi gemaakt. En ja het geeft stof tot nadenken. Welk excuus heb jij om je dromen niet waar te maken. Dat kwam al meteen hard binnen.

Bedankt dat jullie dit met ons willen delen.
Dank voor de complimenten iedereen! Ikzelf vinden de overgangen soms nog wat abrupt en snel - ben ik daar de enige in?

@Mario Ja het was een fantastische reis en het voelt heerlijk om onze vrienden en huisje weer te zien. Maar het is ook raar om weer thuis te zijn en we vragen ons af of het lukt om een aantal voornemens door te voeren en niet weer in het vaste ritme/stramien te vallen. We hebben namelijk besloten om de goede dingen van beide werelden te combineren. Iedereen die ons kent weet dat we een heel leeg huis hebben met heel weinig spullen maar na drie dagen thuis voelt het zo vol. We gaan dus spullen verkopen/weggeven. En zo hebben we meer voornemens om de vrijheid qua tijd en ruimte die we de afgelopen 13 maanden ervaren hebben, zoveel mogelijk te behouden.
Ha die Blanche,

Ook heel persoonlijk, met lief en leed, maar toch ook geen klaagzang.
Blanche schreef:Dank voor de complimenten iedereen! Ikzelf vinden de overgangen soms nog wat abrupt en snel - ben ik daar de enige in?
Als het geluid, in sommige overgangen, tegelijk met het beeld springt valt dat inderdaad op.

Mooie persoonlijke film die een mooie blik werpt op het waarom van wereldfietsen voor jullie. Complimenten.
Hallo Douwe en Blanche,
Soms moet je lef hebben om je droom waar te maken. Wat hebben jullie lef. Jazeker, want dat betekent dat alle ander dromen of in de ijskast moeten, danwel nooit aan bod komen. Wellicht dat jullie situatie perfect aansluit bij de verwezenlijk van deze droom, en het juiste moment o.a. de katten en nog veel en veel meer.
Ik hoop dat dit niet de enige droom is, want dat zou toch hierna een saai leven worden. Nog erger: wat wij dan zoal moeten missen aan prachtige reportages en inspiratie.
Groet
Jan
Heel mooi gemaakt. Het is mooi om te zien zulke heerlijke rustige mensen. Gewoon goed voor jezelf zorgen (eten,drinken,slapen) en voor de rest genieten. Geweldig !!!

Groet, Ruud van Gent
Het is weer genieten van deze mooie beelden.
Erg mooi!!
Dank jullie wel allemaal!
janenliseth schreef:Ik hoop dat dit niet de enige droom is, want dat zou toch hierna een saai leven worden. Nog erger: wat wij dan zoal moeten missen aan prachtige reportages en inspiratie.
Vrees niet Jan - er zijn nog een heleboel dromen over de een wat meer richting in de buurt van realisatie dan de ander! :wink: Er volgen nog meer filmpjes van onze reis op de Wereldfietser zodra ze afgemonteerd zijn.
Weer hele mooie beelden Blanche, dank voor het delen.
Mooie beelden en goede muziek!
Best ook wel bijzonder denk ik om na die tijd die eerste 'fietskilometers' weer terug te zien.

Groetjes,
El & El
Mooie film, het geeft een goede indruk van het land. Is bijgeschreven op ons lijstje voor de keuze van de volgende fietstocht.
Ik heb geen verstand van filmen, dus geen tips.... maar ik vond het filmpje erg indrukwekkend!
Geweldig om zo'n reis te kunnen en mogen maken.
Het genieten, het afzien, de natuur, geen verplichtingen, alleen bezig zijn met de basic dingen in het leven.... dat is denk ik waarom we allemaal graag met onze fiets (en tent) op pad gaan. Zo lang mogelijk. En dat is voor mij op dit moment max 4 weken aaneengesloten.... maar... als de hond er niet meer is..... wie weet :D
Ik kijk uit naar meer filmbeelden!

groet, Corine
Precies Corinne! Geniet nog van je hond! Wij missen (de) poezen enorm maar we weten waar we het voor doen.