Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Duidelijke kaarten van Thailand in Phuket kopen? - Forum Wereldfietser

Duidelijke kaarten van Thailand in Phuket kopen?

Hallo,

Ik vroeg me af of er in Phuket kaarten van Zuid-Thailand te koop zijn?

Schaal van 1:200000 of 1:500000 het lijkt me handig om naast de routeboekjes van AWOL ook wat kaarten op zak te hebben :-)

Graag uw bevindingen voor diegene die al eens in Phuket/Zuid-Thailand zijn geweest.

Ps.... en hoe zit dit in Maleisië wat betreft kaarten??

Groet,
Sandra (TW).... nog 6 weken :-)
beste travelwoman,


Ik praat over een jaar geleden

Die kun je zeker in Thailand kopen. Rond Phiket konden wij bij de 7/11 winkels kaarten van Thailand kopen op schaal van, ik dacht 1 op 500.000 regio Puhket en zuidelijker. Zijn prima te gebruiken. Bij de afdeling wenskaarten liggen ze. Anders een paar 7/11 winkels proberen. Je vind er veel .

Je had al Sygic en city2go geinstalleerd zag ik.
Wij hebben daar ook gefietst
Robw
Dank je voor de informatie Robw :D

Groet,
Sandra
Google maps is heel gedetailleerd in Thailand. Op veel plaatsen met streetview.
En als je gps navigator hebt, zijn er gratis gedetailleerde cyclemaps te vinden op het web. Tegen die gedetailleerdheid kan geen kaart op.
Een beetje boekhandel ter plaatse heeft wel 3 of 4 verschillende kaarten. Goed bruikbaar maar niet alle kleine weggetjes staan er op. Vorige keer ook een gps meegenomen met kaarten van OSM. Deze zijn veel gedetailleerder maar niet altijd handiger voor het grote overzicht. Dat laatste kan ook mijn onervarenheid met GPS geweest zijn.
Heb zelf wat kaarten liggen van Michelin en PN. Meestal staan er in de wegatlassen gedetailleerdere overzichtkaartjes van steden. En ze zijn vaak tweetalig geschreven.
Ik heb de afgelopen weken in Thailand ook kaarten gezocht. Het ging miet helemasl vanzelf, maar beide keren dat het lukte was dat bij een 7-Eleven die en groot was, en pal naadt een tankstation zat. De beste die ik vond, zijn van het merk Thinknet, tweetalig en met een schaal van 1:550.000.

Er zijn 4 verschillende, voor verschillende delen van het land. 120 baht per stuk.

Daarnaast gebruik ik een kaart van heel Thailand van Reiseknowhow. Minder details, maar met de pluspunten dat de hoogtelijnen erop staan, en dat er in NL ook goef aan te komen is bij speciaalzakebhet merk heet ook wel Gecko, meen ik, en identieke kaarten bestaan ook van een Engelstalig merk (international mapping project????).

Verder gebruik ik Google maps op mn tablet. Super! Heb daarmee veel kleinere wegen kunnen nemen en hele leuke routes gehad. Verdwalen wordt ook moeilijk.

Veel plezier op je reis!
precies. die bedoelde ik. Wist de naam niet meer. had ze wegegeven daar.
robw