Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsen Kashgar-kathmandu oktober 2014 - Forum Wereldfietser

Fietsen Kashgar-kathmandu oktober 2014

Goedemiddag,

Langzaamaan moet mijn reis in grote lijnen vorm gaan krijgen en vandaar deze vraag.
Mijn contract eindigt half september en dus zou ik in theorie 15 september een vlucht kunnen boeken naar Bisjkek in Kirgizie. Dit zou betekenen dat ik in oktober het traject van Kashgar naar Kathmandu wil afleggen.
Er zijn diverse bronnen die dit traject beschrijven in juli/augustus/september maar oktober heb ik tot dusver niet gevonden (dit is natuurlijk een teken maar zo makkelijk geef ik het niet op!;))

Om te voorkomen dat we pagina`s vol krijgen met mensen die het een slecht idee vinden:
Wie kan zijn eigen ervaringen of bronnen delen die deze periode en dit traject beschrijven? :)

Patrick
Hoi Patrick,

ik heb in deze geen tips voor je, want ik moet zelf ook nog van huis vertrekken.
Maar ik ben wel benieuwd hoe jouw plan er uit ziet om van Kashgar naar Kathmandu te fietsen, gezien het 'reisverbod' in Tibet.. Ik vertrek 5 april op de fiets naar China, en heb eigenlijk gekozen om niet door Tibet te fietsen omdat het nu gewoon niet mogelijk 'is'. Wat is jouw plan daaromheen?

Groetjes, Hera