Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Goede OSM voor Thailand? - Forum Wereldfietser

Goede OSM voor Thailand?

We zijn voor een visum run van Laos naar Thailand gefietst. Omdat we de weg langs de Mekong te druk vonden - rijden we nu kleine weggetjes langs de rijstvelden af. Alleen de OSM kaart van Thailand van http://garmin.openstreetmap.nl geeft maar heel weinig wegen aan en zeker niet deze kleine weggetjes. En als ik kijk op zo'n routeplanner zoals Gspies dan zie ik bij de open cycle map wel de rijstveld weggetjes. Weet iemand een betere OSM kaart of waar ik de open cycle map van Thailand kan downloaden? Met googelen kan ik er zo snel niet een vinden. Bedankt alvast!
Kijk je wel op de goede kaartlaag in gpsies? Of zie je de hoogtelijnen aan voor wegen?
Op de open cycle map staan nl precies dezelfde wegen als de OSM van Lambertus. Als die niet op zijn kaart staan staan ze niet in OSM.

Misschien is de Garmin Citynavigator completer (geen idee) of anders een smartphone met google maps.
We hebben kleine veld rijstveld weggetjes gepland via Gpsies. Op mijn Garmin 62 x staat een garmin kaart maar daar staan al die wegen niet op. Ook amper plaatsnamen e.d. terwijl ik het detailniveau voor de kaart op zijn hoogst heb gezet.
Ik had begin dit jaar in Thailand meer plezier van Google Maps dan van OSM.

Wio
was1951 schreef:Ik had begin dit jaar in Thailand meer plezier van Google Maps dan van OSM.

Wio

Inderdaad - hiermee hebben we grotendeels ook onze kleine weggetjes gepland. Jammer genoeg dus alleen als lijn zonder details op mijn gps te zien.
Frans & Dieuwertje schreef:We hebben kleine veld rijstveld weggetjes gepland via Gpsies. Op mijn Garmin 62 x staat een garmin kaart maar daar staan al die wegen niet op. Ook amper plaatsnamen e.d. terwijl ik het detailniveau voor de kaart op zijn hoogst heb gezet.
Gpsies heeft ook niet osm kaarten (oa google maps) dus dat kan idd de oorzaak zijn, dan staan ze niet op OSM en zou je de commerciele City Navigator moeten proberen. :wink:
Hier al gekeken?:
http://www.malfreemaps.com/