Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsen op Java - Forum Wereldfietser

Fietsen op Java

Hallo,

In het voorjaar van 2014 willen we naar Java. En we willen daar een paar dagen ( ongeveer 5 dagen) fietsen.
Is er iemand die een organisatie weet of informatie heeft om zo'n fietstocht te boeken of te regelen?

Bedankt
Alleen maar Java voor 5 dagen??
Je hebt daar toch niemand voor nodig om dat te regelen.
Kijk even goed op de landeninformatie van deze site.

Als je echt alles georganiseerd wil hebben neem dan maar eens contact op met de AWOL, er is volgens mij een linkje op de homepage
Let op als je vanuit Jakarta de Puncak pas neemt. Daar gebeuren ieder weekeinde
ongelukken.

Je zou deze fietsclub eens kunnen benaderen: http://fpsj.org/

Selamat Jalan
Hallo
In 2009 heb ik door Java gefietst, van Jakarta naar Bandung en van Yogyakarta naar Bali. 5 dagen op Java is beter bij Yogyakarta te beginnen i.p.v. Jakarta. Van Jakarta naar Bandung heb ik niet de Puncak genomen ( het was te steil voor mij), maar heb de zuidelijke route genomen via Sukabumi. Maar of je via de Puncak of Sukabumi fietst het is erg druk en smerig van de uitlaatgassen. Na 1 dag in die omgeving gefietst te hebben bleek de afwaswater van mijn kleding en haren bijna zwart te zijn. Weliswaar is de Puncak mooi van de theeplantages, maar zoals Eric probeerde aan te geven levens gevaarlijk.