Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Beste kaart Oost China? - gps en papier - Forum Wereldfietser

Beste kaart Oost China? - gps en papier

Wat zijn de beste gps en papier kaarten voor fietsers voor Oost China?

Onze route gaat grofweg van Mongolië naar het Chinese HotHot in provincie Binnen Mongolië - Shanxi - Shaanxi - Sichuan - Yunnan en naar Laos.

Ter plekke zullen we nog de gedetailleerdere kaarten kopen zoals aangegeven in de WF-wiki maar voor de voorbereiding en het grote overzicht is het prettig om nu al wat te hebben.

Alvast bedankt voor de antwoorden!
Bedoel je niet meer West China (of eigenlijk midden)?

Ik heb een kaart met als meest oostelijke punt Chengdu. Neem ik volgende week wel mee.
Reise Know How noemt het Oost China :wink: Fijn - zie ik jou, Gea en kaart over een week!
Zorg voor een recente wegenkaart, want de chinezen breiden momenteel hun wegennetwerk uit. In de buurt van de snelwegen zijn de nationaal en regionaal wegen minder druk. Ik gebruikte voor mijn 3 fietsreizen in China Reise Know How wegenkaarten vanwege de aanwezigheid van hoogtelijnen en duidelijke onderscheid van bergachtige gebieden.

Je kan ook navigeren op Google maps, dan moet je wel een prepaid simcard van China Mobile gebruiken vanwege de goede netwerk en agentschappen voor het aanschaffen of opladen van prepaid telefoonkaart.