Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Thailand veilig in December? - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Thailand veilig in December?

Ik wilde nog wat aan deze discussie toevoegen, maar Bert heeft 'het gras al aardig voor mijn voeten weggemaaid'.
De verhouding politiek, leger en de monarchie is cruciaal voor de toekomst van Thailand.

Geel of rood is niet de enige oplossing, en ja over de grote leider Thakskin kunnen velen ook nog wel een boekje opendoen. Hij wordt nog immer door veel Thai aanbeden, vooral in de arme Isaan maar of hij nu de 'verlosser' is.

Een miljonair die arme rijstboeren inhuurt voor 500 baht per dag om te gaan rellen in Bangkok verdient die wel alle sympathie...

O ja nog een klein rekensommetje eind 2008 bezetten de 'gelen' de vliegvelden. Leverde binnen een week prompt 400.000 reizigers minder op.
De acties in Bangkok de afgelopen maanden hebben een terugval van ca 20.000 reizigers per dag te weeg gebracht.

Elke Thai is gewoon keihard in zijn of haar portemonnee geraakt. Deze regering gaat niet compenseren, maar ik verwacht van Thaksin niet veel anders.
Nu November geen probleem.
Voor vele buitenlanders is Thailand op dat gebied inderdaad moeilijk in te schatten.