Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Nog 10 dagen! - Forum Wereldfietser

Nog 10 dagen!

Even ons enthousiasme delen...

Over 10 daagjes zitten we in het vliegtuig naar Almaty! 3 maandjes fietsen daar, we kijken er erg naar uit in ieder geval! We zullen proberen zo nu en dan een update op onze site te plaatsen, maar we gaan er geen rare fratsen voor uithalen. Core Business is genieten van alles en iedereen en niet zo zeer "internetten". ;)

Dit weekend inpakken en dan zijn we er klaar voor!

Afbeelding

Groetjes,
El & El
Heel veel plezier met de fietstocht. Het is nu lekker warm in Almaty >30 graden.
En succes met de nieuwe filmcamera. Hoop dat je terug komt met mooie beelden, maar natuurlijk eerst nog lekker drie maanden buiten zijn op de fiets.

Groet,

Dennis & Marijcke.
Vreselijk nieuws! :wink:

Heel veel plezier! Betekent ook dat jullie daar al een maandje voor m'n oud-collega zijn. Misschien komen jullie 'm nog tegen, want die is nu in Iran.

Doe ons nu nog maar niet te lekker maken, want ik heb voorlopig geen mogelijkheid ver weg te gaan fietsen... :wink:
Wrijf het er maar in!
Wacht maar tot jullie afscheidsborrel! :wink:

OK ... tis al goed.. als jullie het fietsplezier dat Douwe en ik deze zomer moeten missen maar dubbel en dwars gaan inhalen voor ons. 8)
voor mij nog maar 16 dagen :lol: en ook bijna 3 maanden vrij :lol:

veel plezier!!!!
Heel veel plezier El en El.
Maak er een mooie tocht van. Ik ben benieuwd naar jullie uiteindelijke route en natuurlijk de foto's!
Geniet ervan!
Groetjes
Gudy