Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Torres del Paine, El Tren Patagónio en Bosque Petrificado - Forum Wereldfietser

Torres del Paine, El Tren Patagónio en Bosque Petrificado

Dag allemaal,
We vertrekken begin november voor 4 maand naar Chili, landen in Puerto Montt, fietsen slingerend langs de meren richting Villarrica om zo naar Junin de los Andes en verder naar het zuiden te trappen.
Ergens verder gaan we terug naar Chili om de Carratera Austral te vervolgen.
Uiteindelijk als alles goed gaat, komen we begin januari 2023 per fiets aan het nationaal park.
Punta Arenas doen we ook, denken we nu, maar verder zullen we met een bus Ushuaia even aandoen.
Voor Torres del Paine zijn diverse tickets te koop, door een voetprobleem lukt wandelen lukt mij niet zo goed( 1 uur is voldoende).
Wie is er onlangs geweest?
Wie heeft ervaring met de "El Tren Patagónico".
Iemand die "Bosque Petrificado in Sarmiento" bezocht heeft?
Mvg,
Roeca
Dag Roeca,

Vanuit het standpunt van de eeuwige berg, ben ik er onlangs geweest, vanuit het standpunt van onze snelle vergankelijkheid is het al een eeuwigheid geleden...

Heb toen met de tent de "W" gewandeld
Een van de mooiste gebieden die ik bezocht heb...

Helpt je weinig, maar reageer om het volgende:
Ben toen terug naar het noorden gegaan via de boot vanuit Puerto Natales naar Puerto Montt. Vier dagen, drie nachten... Een aanrader.....
Misschien voor jullie ook een optie
Dag allemaal,
Als alles goed gaat komen we met de boot aan in Puerto Natales, vanuit Puereto Yungay,
dat is een +/- 100km voor Villa O Higgens.
Dus met de boot naar Puerto Montt zal het waarschijnlijk niet worden omdat Península Valdéz (Arg) op het lijstje staat.
Vermoedelijk gaan we onze spullen ergens veilig wegzetten In Puerto Natales of Punta Arenas en met het O.V. de ruime omgeving verkennen, misschien tot Ushuaia.
Of als dat teveel gedoe is, een auto huren voor een week???
We zien wel.
Mvg,
Roeca