Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Lars' Revanche in the Andes - Pagina 5 - Forum Wereldfietser

Lars' Revanche in the Andes

371 berichten
lieve Lars,

We lezen net je verhaal, we zijn er stil van, heel veel sterkte!



Marianne, Fokko, Roel, Douwe en Blanche
Lars,

Wat een verhaal zeg. Heel veel sterkte toegewenst.

Ronnie
Wat een verhaal Lars, we wensen je veel sterkte kracht en rust bij je herstel. Eric en Ellen
Ha Lars,
Man wat ben jij een sterke kerel, en wat heb je veel moeten incasseren. En wat heb jij dit goed gedaan!!! Je hebt zo gevochten voor je leven, wow wat een kracht.
En het lijkt of je er nuchter onder blijft met de fijne wasbeurt van de verpleegsters! Zo geniet je van de kleine dingen die je worden gegeven en zo kennen wij Lars!
Heel veel sterkte en beetje bij beetje en stapje voor stapje zal het beter worden, zullen wij maar zeggen! Ook aan je familie veel sterkte.
En Marco en Lisette bedankt voor jullie goede initiatief.
Wendy en Marten
Lars, jongen,

Wat ben jij een bikkel ook al was er weinig keuze dan te doen wat je deed om gevonden te worden, gelukkig kunnen ze je knie behouden. Beterschap!!
Jezus, Lars, mijn hart sloeg over toen ik je bericht las. Het volgende moment wou ik heel hard mijn koffiemok tegen een muur gooien. (Vrees niet, alles is nog heel :-)

Heel veel sterkte, laat je lekker verwennen door alle verpleegsters, en weet: ook met een been kun je fietsen (http://www.tangatanga.com/freeandunlimited/profiel/)

Gaele
Damn, wat een verhaal zeg. Hopen dat je maar snel kan revalideren en weer op de fiets kan springen.

Succes ermee.
lars de wit schreef: Dan nu maar het verhaal wat er precies gebeurd is
Ah, ik dacht eerst aan een aanrijding maar dit is ook niet minder erg.

That thing that scared you by its breathing at night while on camp site near Ruta de 7 lagos ' to Bariloche has tried to scare you again by grabbing your feet. It didnt succeed because you are much stronger and had more angels cycling with you.

Have a good revalidation !
Lars, ik ken je niet, maar genoot van je verhalen. Verder heb ik geen woorden voor je avontuur, alleen heel veel bewondering voor de manier waarop je het hebt opgeschreven. Dat betekent den ik dat je een manier gaat vinden, of al hebt gevonden, om ermee om te gaan. Ik wens jou en je familie ontzettend veel moed, kracht en sterkte voor de komende tijd!
mjajansen schreef:Damn, wat een verhaal zeg. Hopen dat je maar snel kan revalideren en weer op de fiets kan springen.

Succes ermee.
Ik zie ook uit naar het eerste reisverslag van Lars met zijn nieuwe been. Weet zeker dat deze rasoptimist zich niet uit het veld laat slaan. Lars, ik denk dat je voor velen een inspiratiebron bent! Denk daar maar aan, mocht je mindere momenten meemaken. Fietsen (en ook je fietsverhalen) is wat dat betreft pure zuurstof.
Wat een heftig verhaal Lars, wat een schrik. We leven met je mee. Heel veel sterkte!

Rob en Sien
Beste Lars,

Een heftig verhaal! Ik ben er stil van.

Bewonderenswaardig hoe je hiermee omgaat.

Heel veel sterkte!

Jean-Pierre
Lars,

Wat een verhaal! En wat ben je fysiek en mentaal sterk dat je het nog hebt kunnen redden, zoals eerder al werd aangegeven een "I shouldn't be alive story". Heel veel sterkte de komende tijd!

Paul
Lieve Lars, mijn god wat een verhaal. Ik moet even diep zuchten en ga even naar buiten. De zon in. Ik hoop dat alles goed verloopt daar; aan de andere kant van de wereld. Alle kracht en liefde gewenst!
Yvon
Enorm geschrokken van je verhaal, ook al doe je er zelf nogal makkelijk over. We zijn erg blij dat je het na kunt vertellen. Heel veel sterkte daar in Chili. We leven erg met je mee!
Beste Lars,

was net begonnen aan je verhalen en had mij lekker genesteld op de bank met een espresso en een choco-prince toen ik je ongelukkige samenloop van omstandigheden las. Voelde mij heel beroerd worden en was diep geschokt. Je gaat de kracht en de moed wel vinden om door te gaan na je revalidatie, daar ben ik van overtuigd. Ik hoop dat je heel snel weer kunt praten met de Hollandse koeien terwijl je daar voorbij zoeft.

Groet en sterkte en het beste

Erik
Lars, man wat een verhaal! Je hebt al mijn respect en bewondering, ook met 1 been. Ik denk aan je en hoop je snel hier te zien! Martijn
Damn ... dat is nog eens een verhaal; Heel veel sterkte gewenst voor iedereen die hier bij betrokken is. Lars, gelukkig dat je het na kunt vertellen!
Ben ook blij te lezen dat in je laatste bericht er zelfs een positieve toon te lezen valt.
Lieve Lars, sterkte man, wat een pech. Een dikke zoen uit Delft
WOW :shock: Dit is wel heeeel heftig! Ik hoop dat je je positieve houding zult kunnen behouden, Lars.

Heel veel sterkte!