Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Lars' Revanche in the Andes - Pagina 6 - Forum Wereldfietser

Lars' Revanche in the Andes

371 berichten
Lars, heel veel sterkte toegewenst met je herstel! Ik heb diep respect voor je innerlijke kracht en relativeringsvermogen in deze bijzonder moeilijke situatie.
Hey Lars,

Heel veel sterkte vent! Hopelijk is operatie goed gegaan en hopelijk ben je weer snel terug in Nederland. Ik heb bewondering voor hoe je het hier met ons deelt.

Sjirk
Sjonge zeg. Wat een gebeurtenis. Het is materiaal voor een film.
Ik hoop dat je er snel weer bovenop komt en straks ook weer kunt doen, wat je wilt doen, ook al heb je een kunst(onder)been.
Respect voor je relativerende verhaal en vooral voor je moed, doorzettingsvermogen en mentaliteit. Veel sterkte!
Wat 'n verhaal zeg.... héél veel sterkte met alles wat op je afkomt,

grtz Corine & Chris
Van zo'n verhaal word je wel even stil. Heel veel sterkte gewenst Lars!
Wow, Lars wat heftig. Behoorlijk schrikken om te lezen hoe zwaar je het te verduren hebt gekregen.
Ik heb bewondering voor je positieve instelling!
Heel veel sterkte de komende tijd!

Karlijne
Weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen, ben er stil van.
Heel veel liefs en sterkte,
Ingeborg
Ik hoop dat je ooit (snel) weer kunt fietsen.

Sterkte met alles, wat een verschrikkelijk verhaal.

Maarten
Lars,

Wat heb ik een bewondering voor je. Na zo'n gebeurtenis toch nog in staat zijn met de nodige humor zo'n heftig verhaal te vertellen. Humor is het beste medicijn zeggen ze wel eens. Dat zou betekenen dat jij er weer snel bovenop bent!
Ik wens jou een heel goed en spoedig herstel toe, ook al zal je niet ieder lichaamsdeel voor 100% herstellen.

Groet,
Pfff.... Over een freak-accident gesproken. Wel heel knap hoe je je er doorheen lijkt te slaan. Sterkte de komende tijd.
Beste Lars,

Ik genoot altijd van de wijze waarop jij jouw verhalen schreef. Ik zag de gebeurtenissen voor me.Tot zelfs dit laatste verhaal schreef je op dezelfde wijze, met een beetje afstand verhalen wat je overkomt/overkwam. Ook dit verhaal zag ik weer voor me.
Dat jou zoiets moet overkomen. Verschrikkelijk. Het geluid, de modder, de krachten, de onmacht, de uitputting, het bijna stikken, de confrontatie met je been, de strijd om kruipend naar de lichten te komen. En nu een amputatie onder de knie. Maar volgens mij ben jij bikkel genoeg om over een tijd toch weer op de fiets te klimmen.

De komende tijd zal niet makkelijk zijn, ik wens je heel veel sterkte en kracht. De moed heb je al getoond.

Groet,

Arno
Beste Lars,

Je verhaal leest als een zeer onwaarschijnlijk stoer verzinsel. Maar dit verzin je niet.
Ik hoop dat je daar in goede handen bent. Heel veel sterkte met de operatie, het herstel en de revalidatie.
Jan Willem
Eerst, ook hier, iedereen zo onwijs bedankt voor de morele steun, de wijze en lieve woorden, voor alles ...

This morning the doctor came to my bed, looked at my feet and felt here and there and asked if I felt something.

One place he was even tickling so yeah, I felt it almost all.

He looked at me and said the still unbelievable words to me : maybe we do not have to amputate, I don´t thinks so.

I looked at him in disbelieve and stumbled something like, oke,that would be great !

And yes my friends, big miracle nr 3 has happened !

When I woke up after surgery I still had two legs !!!

So now they are going and try to save my leg, probably need 5 or 6 more surgeries in a couple of weeks.

The leg was so seriously infected by the river and crawling through the rocky fields and that infection is hard to fight.

But I am in one of the best hospitals in Chili and maybe even south america.

A very good team of doctors.
The nurses all are so nice.
Many other chilenean people who are helping me.
My family in Holland and Belgium, who are supporting me so good.
Even in The Netherlands, het ministerie van buitenlandse zaken, supports me
The dutch Ambassy here in santiago.
All of you who receice my emails, I am sorry but I cannot write all of you personal back, thank you so muh for your support and nice words
And last but not least all my friends from de wereldfietser, all of you, thank you so much !

I am truly a blessed man with so many supportive friends, all over the world !

And, my little sister Nanette is going to be here in Santiago this tuesday !!!
Arranged by the perfect medical care system in Holland.
I am looking forward to see her again, I hope she bring a pack of tissues hahaha.

Lets hope this good road, with two legs, continues coming weeks :-)

Warm greetings, big hugs and love from Lars
Jeetje Lars, wat een geschiedenis. Duidelijk net wat meer avontuur dan waarnaar je op zoek was. Bijzonder om te lezen hoe je de wil om te leven vindt en alles zo snel relativeert.

En wat een fantastisch nieuws heb je gekregen van de doktoren! Hopelijk zet deze lijn door en waarom ook niet met zulke benen?

Veel sterkte en kom er snel weer bovenop!

Maarten & Line
Wat een verhaal Lars. Ik zat wel even tegen dit blauwe scherm aan te staren. Je laatste bericht klinkt gelukkig hoopvol voor je been.
We wensen je heel veel sterkte en goede moed!
Helma en Leon
Hey Lars,

Prima dat je eindelijk mee wil doen met de grammenjagers maar om op deze manier een paar kilo's te sparen vind ik even te ver gaan.....

Je was ook gelijk je stok kwijt zeker?

Ik kijk nu al uit naar je volgende reis verhaal, dit lijkt me niet voldoende om je thuis te houden 8)

Sterkte :wink:
Beste Lars,
Wat een vreselijk HORROR-avontuur is jou overkomen!
Enorm veel RESPECT voor je onvoorstelbare doorzettingsvermogen!
Geweldig mooi nieuws om nu te lezen dat je been kan worden behouden!!
Wij wensen je héél veel sterkte en opnieuw het benodigde doorzettingsvermogen op je weg naar volledig herstel!!
groeten Wouter en Ineke
Beste Lars,

een heel wonderbaarlijk verhaal. Ik hoop dat je been weer snel geneest.

Ik begrijp uit je verhaal dat je dus verder geopereerd wordt in Chili en niet in Nederland.

Natuurlijk heel veel sterkte en hou ons op de hoogte.

Mario
Sterkte Lars!