Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Lars' Revanche in the Andes - Pagina 16 - Forum Wereldfietser

Lars' Revanche in the Andes

371 berichten
lars de wit schreef:GOED NIEUWS !!!
Gefeliciteerd!!!

Ik ben heel blij dit te horen.
Dat het van nu af alleen nog maar beter wordt.
Waaaaanzinnig goed nieuws!
Nu snel wegwezen daar, tijd voor herstel gaat nu echt (bijna) in!
Super!
liefs, Yvon
lars de wit schreef:Eindelijk eindelijk eindelijk !!!!!


Nou, GOED NIEUWS !!!
Fijn om te horen. Het is nog niet niks maar ten opzichte van je eerste berichten toch een beter vooruitzicht.

Wanneer kunnen we je weer verwachten bij een tocht? :)
HansvanderVeeke schreef: Wanneer kunnen we je weer verwachten bij een tocht :)
Vanmiddag weer es gebeld met Lars om even samen even blij te zijn met dit goede nieuws en hij ... 'wil er zo snel mogelijk er weer bij zijn'.
Volgens mij komt het wel goed met die Lars. :D
Mooi werk Lars. Gefeliciteerd. Beterschap.
Hi lars,
goed om te horen dat het nu de goede kant op gaat en de revalidatie kan beginnen.
Fijn om eindelijk goed nieuws van je te horen! Succes de komende tijd weer!
Beste Lars,

ik ken je niet persoonlijk, maar volgde wel altijd je verhalen op het forum.
Ook je meest recente belevenissen heb ik gevolgd. Wat een verhaal.

Het zal op z'n zachtst gezegd geen makkelijke tijd voor je zijn geweest, maar nu kun je hopelijk weer vol goede moed richting de toekomst kijken.

Heel veel sterkte met revalideren!

Gudrun (en Jan Willem)
Hoera hoera hoera!
Daar moet op gezongen worden hi ha ho

Misschien heeft ene John nog iets leuks op de plank liggen ;-)

Eén vinger in de lucht...
De L van Lars....
Spruitjesstampot
Lars krijg je niet kapot
En ik heb echt geen zinnen ingestuurd voor het Koningslied. 'k Zweer het op mijn nieuwe Santos. :roll:

Lars, zonder gekheid; wat een goed nieuws.
Laat je wel weten waar het volgende prikbord hangt waar je je kaarten op gaat prikken?
Zet 'm op!
Loes
Daar sta je dan...
De prothese die je wist dat zou komen is eindelijk hier :-)

Gefeliciteerd Lars!
Het wordt toch wel een stoere prothese, he? Met tatoos en zo.
Door de regen en de wind......

De bandjes alvast op druk brengen?

En over een paar maanden ga je op het forum jezelf ook weer bemoeien met dingen die er eigenlijk niet toe doen; met welke binneband je het best de haringen van je tent kunt samenbinden en zo.

Maar eerst revalideren. Heel veel succes en geluk.

Gr. Kees
Hoi Lars,
Goed nieuws dat je eindelijk kunt revalideren

Dat wordt dan een super de luxe lichtgewicht titanium prothese met klikverbinding waarmee je iedereen er uit fietst, een soort blade runner maar dan op de fiets....

Enne, je hebt in de winter 50 procent minder kans op koude voeten.
Zojuist even met Hetty bij Lars op bezoek geweest.

Da's best confronterend. Natuurlijk weten we af van dat geamputeerde onderbeen, maar als je Lars dan in een rolstoel ziet zitten met een te kort rechter been met een flink verband om het eind dan wordt je wel met je neus op de feiten gedrukt.
Maar Lars mag dan een stuk been missen, hij blijft gewoon 100% Lars.

Hartverwarmend is het om te zien hoeveel bezoek, kaarten, e-mail, telefoontjes en PB-tjes Lars krijgt. Een flink deel daarvan komt van de Wereldfietsers. Het is geweldig om te zien hoe de vereniging in dit geval functioneert als een familie.

Afbeelding

We waren erg getuige van hoe Lars onder begeleiding van de fysiotherapeut voor het eerst zelf uit zijn rolstoel kwam en een stukje liep (met een looprek en hinkend op zijn "goede" been). De huid rond de knie van dat goede been heeft met het ongeluk ook flink geleden, maar begon goed te genezen.
Zijn medicatie wordt nu afgebouwd en we hopen met Lars dat hij snel uit het ziekenhuis kan.
Erg blij om te horen dat je er weer uit mag. Er zal natuurlijk nog een revalidatie periode komen, maar gelukkig kan je met een prothese ook goed fietsen.

Mario
Hoi !

De wond is ( bijna ) dicht, de artsen tevreden en de zusters worden gek van me en willen me weg hebben, morgen al !

Super he !

Ik had op woensdag gehoopt maar op koninginnedag naar huis is geweldig !

Ik heb al de eerste meters gemaakt met krukken, gisteren zelfs zelfstandig ermee gelopen, ik wilde niet op zuster wachten die me zou 'moeten ' begeleiden. I dacht, val ik dan val ik en krabbel wel weer overeind. Maar het ging goed. Wel ben ik moe hoor, na wel 40 meter lopen met krukken. Maar ik ga vooruit, langzaam maar zeker.
En naar mijn zusjes huis, met de taxi ;-)

Het adres ?

Elzendal 2
3142 LD Maassluis

Hier zal ik de eerste tijd verblijven dus als er iemand een bakkie wil komen doen, feel free.
Wel een dringend verzoek : stem af wanneer je wilt komen, ik moet 2 a 3 x per week naar het revalidatiecentrum in Schiedam. Het zou zonde zijn als er mensen voor niks komen ..

Hartelijke groetjes van een blije Lars :-)
G E F E L I C I T E E R D !!!
Goed nieuws Lars! Ik weet zeker dat vele mensen dat morgen zullen vieren voor je, op straat! :wink:
Lars! Wat g e w e l d i g !!! Ben heel blij voor je en inderdaad nu heb ik morgen echt reden om feest te vieren!!

Liefs, Marjan
Gefeliciteerd Lars!

Hier is op 30 april geen koninginnedag maar wel een andere feestdag nl het vieren van het einde van de lange winter, iedereen feliciteerd elkaar dan (smakzoensmak) en op elk dorpsplein gaat er een metershoge takkenbos de fik in. Dus zal morgen een extra rondje om het vuur dansen en je heel veel luchtzoentjes sturen!

En dat bakkie koffie zal helaas niet gaan, je woont veel te ver weg :(

maar zal morgen gewoon een extra borrel op je drinken :D Alvast proost !
Hoi Lars,

Wat een goed nieuws alweer! Geniet er van morgen en negeer dat gedoe rondom die idiote kroning morgen maar. Jij maakt iets veel mooiers mee ;-)

Liefs, we bellen snel weer!
Douwe en Blanche
Gefeliciteerd Lars.

Moge je revalidatie spoedig verlopen.

Mario