Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wereldfietser Ellen vd Zwan in het nieuws! - Forum Wereldfietser

Wereldfietser Ellen vd Zwan in het nieuws!

Onze eigenste Ellen van der Zwan wereldfietser & outdoor schrijver en fotograaf staat in reisbijlage van de Telegraaf met de komende weken een serie van zeven verhalen over haar recente fietstocht door Canada. Gauw lezen dus :wink: !

Haar prachtige foto's van Canada vind je op de site van Ellen zelf.
Heej Blanche,

Geinig hè? Vandaag weer een nieuw stukje: Telegraaf Reiskrant

groetjes,
Ellen
Da's toch twee keer hetzelfde stukje over 'Berenspray'?
Uhhh, hoort dit eigenlijk niet thuis in "commercieel nieuws" ? :wink: 8)
@ Roald
Waarom? Ellen krijgt er geen geld voor. Ik vond het gewoon leuk dat een van ons in zo'n grote krant staat(ook al is het niet de mijne :wink: ).

@ Jarno
Tja de link stuurt iedere keer door naar het laatste verhaal. Vandaar dat je twee keer dezelfde verhalen krijgt in mijn en Ellen haar link.
Blanche schreef:Waarom? Ellen krijgt er geen geld voor.
Het is mooie reclame voor haar bedrijf.
Leon
Blanche schreef:Tja de link stuurt iedere keer door naar het laatste verhaal. Vandaar dat je twee keer dezelfde verhalen krijgt in mijn en Ellen haar link.
Dank voor de toelichting Blanche. Jammer dat de site van telegraaf zo slecht is :-(
Leuk dat Ellen haar stukjes schrijft met foto's in de Telegraaf. Altijd fijn om wereldfietsers te lezen. Al inspireer ikzlef maar een iemand om ook eens op de fiets te stappen voor een korte of lange tocht ver weg of dichtbij dan is als schrijver mijn doel al maar bereikt. En ik denk dat dat bij Ellen ook geldt. Betaald of onbetaald.

Rutger
Pffffff!
Inderdaad Ellen verkoopt weleens een foto. Maar haar boterham verdient ze ergens anders mee hoor. Dus nee niet onder commercieel!
Eens met Blanche. Ellen probeert niks te verkopen, je hoeft er zelfs geen krant voor te kopen want je kunt er zo online naar toe. Wat dat betreft past hij mooi bij de 'reisverhalen'.

Ik hoop dat hiermee de discussie gesloten kan worden en dat we verder kunnen genieten van haar verhalen.
Die foto's zijn natuurlijk hartstikke mooi!

Het is supergoed dat ze stukken via de Telegraaf verspreidt.

Idee: instellen van een jaarlijkse WF Free Publicity Award. Ik stem voor Ellen.
Als ik er maar geen Telegraaf voor hoef te kopen.
Wim
HansvanderVeeke schreef:Ellen probeert niks te verkopen
Sorry dat ik in verwarring werd gebracht door haar webshop en zo :oops: .
Leon
Leon schreef:
HansvanderVeeke schreef:Ellen probeert niks te verkopen
Sorry dat ik in verwarring werd gebracht door haar webshop en zo :oops: .
Leon
Daar zitten anders prachtige foto's bij. De combinatie van iemand die mooie foto's maakt en echt mooie fietsreizen maakt komt niet zo vaak voor. (Wel van mensen die mooie reizen maken maar saaie foto's, of van 'echte' fotografen die nooit op fietsvakantie lijken te gaan.) Ik gun haar dat ze met haar passie ook nog wat geld verdient. Prima toch?
Willem, Rutger en Hans, dankjulliewel!

Leon, wat is nou jouw probleem? Ik verkoop toch geen fietsen? Ik krijg geen geld voor deze verhaaltjes en je hoeft niets te kopen om de korte reisverhalen te lezen... Ik snap je reactie gewoon niet.

Mij maakt het niet uit hoor als dit berichtje naar commercieel nieuws moet, als jij daar blij van wordt... alleen snap ik jouw reactie gewoon niet.

Maar misschien moet dit bericht dan ook naar commercieel? En zo zijn er nog wel meer van dat soort berichten, waar volgens mij nog nooit een dergelijke discussie over is geweest.

Ik had meerdere mensen en mijzelf beloofd niet te reageren, maar ik wil het eigenlijk gewoon wel doen, gewoon omdat ik je reactie niet begrijp. Het doet me verder niets hoor, ik ga nog een glaasje inschenken en wens iedereen verder een prettige avond.

Groetjes,
Ellen
Leon/Ellen,

Jammer dat mijn verzoek om de discussie te sluiten niet gehonoreerd wordt. :(
Dan nog maar een keer het verzoek. En mocht je toch nog willen reageren, dan graag via een PB! Want anders gaat het alsnog niet meer over de mooie verhalen en prachtige foto's.

Bedankt!

Hans
On topic: ik vind het geweldig dat één van onze leden zich profileert in een landelijk dagblad. Onze vereniging probeert immers ook het vakantiefietsen te promoten. En dit soort artikelen dragen daartoe in hoge mate bij. Misschien worden enkele Telegraaf-lezers inderdaad nieuwsgierig naar het reizen met de fiets, iets wat we allen immers toejuichen!