Additionally, paste this code immediately after the opening tag: GPS track Trans America Bike Trail - Forum Wereldfietser

GPS track Trans America Bike Trail

Hoi collega fietsers, ik vertrek in juni voor een driemaandse fietstocht van de Trans America Bike Trail. Heeft iemand voor mij de GPS-track van deze route? De kaarten heb ik inmiddels, de GPS-track nog niet. Verder zijn alle tips natuurlijk welkom! Gr. Sjakkelien
Die organisatie werkt alleen als je er geld in gooit.
Misschien heb je hier meer geluk.

EDIT
Ik heb het even uitgeprobeerd en volgens mij is het je trail.
Het werkt met wat minder punten en snijdt daarom regelmatig de bocht af.
Maar je kan niet misrijden met deze GPX als ik het zo bekijk.

EDIT 2
Het is ook te vinden op Komoot.
Op GGOAB is er ook één: https://www.crazyguyonabike.com/doc/?doc_id=20701 Je komt dan op een gedetailleerde track van ridewithgps.

Maar let wel: de route wordt regelmatig aangepast. Zo gaat die van KLM2GPX nog via een oude route in Missouri. In Oregon heeft deze wel weer de laatste versie. Bij die van GGOAB is het net weer andersom. Komoot blijft bij mij "hangen".
Ik heb de route ook gedaan en vond de kaarten meer dan voldoende.

Je vroeg om tips: wat voor soort bedoel je? Anders dan: geniet van de tocht, neem je tijd en bekijk het dag per dag. Toen ik de tocht deed, weliswaar in een groep, heb ik mij niet voorbereid zodat elke dag een verrassing zou zijn. Ik heb me alleen voorbereid op: hoe kom ik bij het startpunt. De vele blogs die er zijn heb ik dan ook niet van te voren bekeken.
Dank voor je reactie. Ik ga kijken of ik uit de voeten kan met deze track!
Groet, Sjakkelien
Poppink schreef:
ma 07 mar, 2022 23:03
Die organisatie werkt alleen als je er geld in gooit.
Misschien heb je hier meer geluk.

EDIT
Ik heb het even uitgeprobeerd en volgens mij is het je trail.
Het werkt met wat minder punten en snijdt daarom regelmatig de bocht af.
Maar je kan niet misrijden met deze GPX als ik het zo bekijk.

EDIT 2
Het is ook te vinden op Komoot.
Poppink schreef:
ma 07 mar, 2022 23:03
Die organisatie werkt alleen als je er geld in gooit.
Voor niets gaat alleen de zon op :-)
Ik heb inmiddels een GPS-track gevonden. Dank voor jullie tips!
(Edit: niet meer van belang.)
Hoi allen, ik ga in mei ook de trans Am fietsen en ben ook wel benieuwd naar de gps ter ondersteuning van de boekjes.. iemand die mij de juiste richting in kn sturen?