Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsen naar georgie - Forum Wereldfietser

fietsen naar georgie

Wie kan mij iets vertellen over fiesten in Georgie.
Ik wil vanuit nederland die kant op , stukjes met de trein ( ivm tijd) en daar ook nog wat rondfietsen. Heeft iemand er ervaring mee of heeft iemand tips?
Ik hoor het graag
Lennie

Frank van Rijn gaat eind mei naar Georgie
lennie schreef:Georgië --- Heeft iemand er ervaring mee of heeft iemand tips?
Heb je de landeninfo gelezen?
http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewtopic.php?t=887
Leon

Ik heb er nooit gefietst, maar heb er wel een tijdje rondgetrokken. Nog nooit gastvrijer mensen ontmoet, een hearthwarming country. Wees voorbereid op zeer slechte wegen.
Vliegen naar Tiflis is duur, maar iets goedkoper vanuit Duitsland. Het is ook goedkoper naar Yerevan (prachtige stad, leuke jeugdherberg) in Armenie te vliegen en van daaruit naar Georgie te trekken.

Karin
Veni vidi fietsie

Beste Lennie
We zijn er in 2002 geweest met de fiets. Slechte wegen en gastvrije mensen. Het eten is geweldig! Communiceren gaat moeilijk. woordenboekje georgisch of russisch is handig. Voor Georgie heb je geen visum meer nodig als Nederlander. Voor Armenie wel.
Bij meer vragen kun je me mailen.
Wij hebben weer plannen voor de kaukasus voor in september dit jaar. Gelukkig weer op de fiets.
Groeten,
Gudy

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wij zijn tot net voor Georgie gefietst vanuit Istanbul. Op mijn site vind je meer info.

@ Gudy, mooie foto's!
@Gudy: Mooie foto's!
@Gudy: Zijn ze van Georgie of Armenie?