Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Campings Limburgs Belgie - Forum Wereldfietser

Campings Limburgs Belgie

He en Hallo
Ik heb eindelijk mijn route gepland , en daar bij kom ik een aantal kilometers in belgie net over de grens van Nederland. Ik kan er geen campings vinden in de gids die ik heb..Weet een van jullie misschien een goede gids of misschien een goede camping?
Met vriendelijke groet,
Marcel




Moderated: Graag titels niet alleen in hoofdletters.

http://www.eurocampings.net/nl/main.htm ... /belgi%EB/

Verder kan je zelf nog andere gebieden kiezen.

Zie mijn gids FIETSEN BIJ DE ZUIDERBUREN: www.fietswegen.nl
KRULL schreef:... en daar bij kom ik een aantal kilometers in belgie net over de grens van Nederland. Ik kan er geen campings vinden ...
WAAR net over de grens :?: Maakt nogal uit of het bij Breda is of bij Gulpen...
Groetjes,
Leon

:shock:
WAAR net over de grens Maakt nogal uit of het bij Breda is of bij Gulpen...
Groetjes,
Sorry , Ik ga bij STRAMPROY (WEERT) de grens over en ik fiets richting GENK en dan ga ik bij MAASTRICHT weer nederland binnen. :wink:

KRULL schreef::shock:
WAAR net over de grens Maakt nogal uit of het bij Breda is of bij Gulpen...
Groetjes,
Sorry , Ik ga bij STRAMPROY (WEERT) de grens over en ik fiets richting GENK en dan ga ik bij MAASTRICHT weer nederland binnen. :wink:
Lees dan het verslag over de tocht van Rutger!
http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... 8&start=20
Camping de Holsteenbron beviel prima!
http://www.holsteenbron.be/Welkom/campi ... enbron.htm
Ná Maastricht is camping de Bosrand (zelf googelen) min of meer vaste prik voor WF-weekends, al wemelt het in Zuid-Limburg van de prima boerencampings.
In de Ardennen is het poverder, al is de camping bij Kalterherberg (500m hoogte, ideaal voor hittegolven) wel mooi en herinner ik me de camping bij Malmedy ook als positief. De campings in Soumagne en die 5 km W van Eupen zijn minder.
Groetjes en veel fietsplezier,
Leon

Ook in de Ardennen is het niet alleen pover en met stacaravans om je heen. Ik heb nog wel wat tips mocht je nog ergens wat zoeken.

Rutger

schrijver van de fietsroutegids fietsen langs brouwerijen.
Het wemelt hier - belgisch (grensgebied met Limburg) van de campings. Zal niet moeilijk zijn er 1 te vinden.

Dag "Krull",

Een aantal jaren geleden ben ik ook naar Maastricht gefietst, door België heen. Ik ben toen weliswaar gestart in Eindhoven en onder Valkenswaard de grens over gegaan, maar ik denk dat voor jou ook geldt dat je het "kanaal" kunt volgen naar Maastricht toe. Ik weet even niet uit mijn hoofd hoe het heet, maar ik meen dat het de Zuid-Willemsvaart is. Was een leuk stukje om te fietsen.

Succes!

Erik

Kijk voor campings in Belgie op www.campinggids-belgie.nl. (let op .nl en niet .be) Hier staan de meeste Belgische campings gesorteerd op provincie

Groet Ronald

:D Bedankt voor al jullie camping adressen, het zou nu wel lukken om een camping te vinden.Ik heb geen een camping geboekt maar dat moest geen probleem zijn . @ Erik inderdaad mijn route loopt grootste gedeelte langs het Zuid-willemsvaart.. Nog iedereen bedankt en allemaal een fijne fiets vakantie.
Gr. Marcel :P