Additionally, paste this code immediately after the opening tag: mijn eerste vlog: winterfietsen in NL - Forum Wereldfietser

mijn eerste vlog: winterfietsen in NL

Mijn eerste vlog laat in 4K een winterfietsreisje door de Veluwe zien en is gelardeerd met beschouwingen over mijn burn-out.

Dit debuut is opgedragen aan mijn grote voorbeeld Iohan Gueorguiev.


Er zijn wel een paar verbeterpuntjes.
..
Gotsha!
Echt, het hebben over minder perfectionistisch willen zjin en dan met zo'n film aankomen?
Ik heb hem, op de beer na, uitgekeken. Ik denk dat dat het een primeur voor mij is op fietsvlogfilmgebied, waarmee ik denk ik wel aangeef dat de film volgens mij wel goed in elkaar zit.

Boeiend ook. Mijn boek over ont-moeten en mijn fietstochten heb ik vooralsnog niet geschreven.
Ik heb er van genoten Erik
Het verwoord en laat precies zien wat je voelt als “eenzame fietser”
Dank
Dirk
Wat mooi!
Hoe krijg je het voor elkaar, camera, drone en dan vooral de nabewerking.
Petje af.
Ik bewonder al die reisverslagen van Kees Swart, van bdr, Toffel en noem maar op.
Prachtig.

Je noemt gelijk in het begin een belangrijk iets: mijn naam is haast.
Ik zie maar al te vaak dat mensen verslaafd zijn aan 'de route', de heilige route.
Fietsen naar Rome bijvoorbeeld en onderweg vergeten een zijweg in te slaan of ergens te blijven hangen.

Als je een ree ziet oversteken zijn mensen met een hond niet ver.
Verstoring heet dat.
Zo'n ree komt echt niet zomaar tevoorschijn.
Dus een ree kan niet schrikken van iets natuurlijks? :| Wonderlijke aanname.

(Ik had dit wegens off-topic alweer verwijderd)
LHTJoost schreef:
zo 30 jan, 2022 16:19
Dus een ree kan niet schrikken van iets natuurlijks? :| Wonderlijke aanname.
Reeën houden zich overdag meestal schuil in de bossen. Je ziet ze ook vaak in weilanden, vooral in Noord Duitsland vanaf de autosnelweg.
Als je in Nederland een ree voor je de weg over ziet steken kan je er bijna vergif op innemen dat menselijke activiteit de verstoring veroorzaakt.
Er zijn zelfs reeën die zomaar wegen oversteken, maar vaak zit er toch wel een drijfveer achter die niet vanuit hun vrije wil voortkomt.
Mooi!
En moedig zo'n vlog verweven met je burnout-ervaring.
Hopelijk kom je snel weer op krachten.
Van 'kaft tot kaft' bekeken. Mooi, heerlijke sfeer, fijne muziek. Meer van dit!
Prachtig Erik!
Nu zie ik mijn achtertuin ook eens door de ogen van iemand anders, dankjewel hiervoor Erik.
Bijzonder. Heel rustgevend, met aandacht voor detail - net als Iohan. De mistige sfeer. Mooie natuurfotografie. De bevriende beer op de weg die hand in hand met je andere vriend het bos inwandelt, met passende muziek - net een musical. Het besef dat het niet vanzelfsprekend is om het eerste contact te leggen, en dat je dit dan toch gewoon lukt. En tot slot het contrast tussen de serene natuur en de drukke, grote stad. Dank voor het maken en delen van deze imperfecte beelden! 😉 En fijn dat je battery pack weer voldoende is opgeladen voor nog veel meer vlogs (but no pressure).
supertoffe film en verhaal, alweer een jaar verder inmiddels, hoop dat je oke bent en er meer volgt,
groet Corry en Stephan die vanaf de zijlijn (zuurkool klaarmaken in keuken) meekeek en luisterde
Dank jullie wel voor de hartverwarmende reacties. Het sterkt me om door te gaan. Ik vind het erg leuk om te doen, ook al kost het veel tijd.