Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Munchen - Salzburg - Wenen - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Munchen - Salzburg - Wenen

Ik was in Italie en de Strada Bianca stonden niet allemaal als onverhard in RideWithGPS.
Bert van Sprang schreef:
vr 15 okt, 2021 15:13
Ik was in Italie en de Strada Bianca stonden niet allemaal als onverhard in RideWithGPS.
Ik denk dat het aan de mate van gedetailleerdheid ligt in Openstreetmap, ik neem aan dat rwgps daarop is gebaseerd. Je zou het eens kunnen vergelijken met de Openfietsmap?
We hebben de totale afstand op 4 dagen gedaan, maandag tot en met donderdag. Het was onze eerste keer maar smaakt zeker naar meer. We hebben geluk gehad met het weer en vaak in een stralend zonnetje gefietst behalve donderdag waar het de hele dag bewolkt was (maar wel wind grotendeels in de rug).

Munchen-Salzburg: 165km
Salzburg-Gmunden: 93km
Gmunden-Klam: 135km
Klam-Wenen: 180km

Op de route viel weinig op te merken en was dan ook mooi tot soms echt prachtig vnl. de eerste twee dagen. De eerste dag liep de route langs de rivier Mangfall, het fietspad was hier onverhard en we hebben grotendeels parallel aan dit pad gefietst. Daarnaast hebben we ook stevig gevloekt op een gravelpad (dikke stenen) omhoog nabij de Chiemsee. Nabij Mauthausen hadden we nog een veer in de route terwijl die niet meer uitvoer waardoor we wel wat omweg hadden.

Het stuk van Gmunden richting Linz was iets minder maar wel zeker ok qua fietsinfrastructuur. Het stuk Donau was vnl in de regio Wachau zeker de moeite.

Bedankt voor de input!