Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Corona Duitsland 23 juli: meldingsplicht voor 1 locatie? - Forum Wereldfietser

Corona Duitsland 23 juli: meldingsplicht voor 1 locatie?

Zie titel.
Urgent: morgen wil ik vertrekken naar Papenburg en een fietstocht door Niedersachsen maken gedurende 9 dagen, stukje Schl. Holstein/kustgebied affietsen voor vogels.
Bij het Anreisemeldungsloket: van alles invullen maar, verblijf wordt gevraagd van 1 plek! Terwijl ik meedere plekken heb. Ra, ra. Wat te doen? Ik heb eentje helemaal ingevuld: adres van camping te Papenburg. Ok, gelukt, + QR code vaccinatie aangereikt.
Ik bedenk me: voor alle campings dit doen, zit niets anders op.
Vraag 2: op 27 gaat e.e.e. in, maar wat is verschil met 23 juli?? Dat moet je ook aan aanmelden. Ra,ra., nog even een keer lezen ....

Dank voor het meedenken.
Jitske/veldfiets.
Gewoon je eerste overnachting invullen en daarbij laten... Die aanmeldingssites zijn niet bedacht op mensen die buiten de standaard vallen. Ik kwam er ook achter dat ik voor Zwitserland verplicht een kenteken in moet vullen voor zo'n gelijkwaardig formulier :)

We wijken teveel af van de standaard, niet druk om maken, gewoon je ding doen en meewerken zover als mogelijk :)

Volgens mij is trouwens het verschil tussen situatie Nu en 27-7: als na de 27e je niet volledig gevaccineerd bent moet je 5 dgn in quarantaine. Pin me er echter niet op vast, ik vind die regels voor ongevaccineerden bij de Duitsers niet uitblinken in duidelijkheid