Additionally, paste this code immediately after the opening tag: België en Frankrijk nu geel - Forum Wereldfietser

België en Frankrijk nu geel

Op het internet gekeken: Vanaf 24 juni a.s. worden België en Frankrijk code geel! Jullie zullen zeer zeker denken: hoera, we gaan de grenzen plat fietsen! Maar de regio Brussel is nog code oranje en kijk goed waar de mondkapjesplicht nog van kracht is.
Kan ik me nu voorbereiden aan m'n lang gekoesterde wens om Halle-Tournai-Lille te fietsen eind augustus!
Vlaanderen is groen.
Ach, als je gewoon met de fiets of auto de grens over komt zal niemand je tegen houden hoor.

Mondkapjes heb je enkel nodig in winkels, in een cafe (tot je aan tafel zit) of de drukste plaatsen.

Gewoon doen! Goede reis.
Martin E. van Doornik schreef:
wo 23 jun, 2021 23:51
Op het internet gekeken: Vanaf 24 juni a.s. worden België en Frankrijk code geel! Jullie zullen zeer zeker denken: hoera, we gaan de grenzen plat fietsen! Maar de regio Brussel is nog code oranje en kijk goed waar de mondkapjesplicht nog van kracht is.
Kan ik me nu voorbereiden aan m'n lang gekoesterde wens om Halle-Tournai-Lille te fietsen eind augustus!
Je kunt het Brussels gewest vermijden als je in Halle wilt vertrekken. Je komt met de trein, neem ik aan? Uitstappen in Mechelen, trein naar Leuven nemen en van daar naar Halle fietsen. Best een aardige tocht, paar uurtjes fietsen.
Fietsende bierliefhebbers (of is het bierende fietsliefhebbers?) maken dan een ommetje langs Herberg 't Klein Verzet in Terlanen.