Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Hond en fiets naar Frankrijk - Forum Wereldfietser

Hond en fiets naar Frankrijk

In 2020 fietsten we een aantal weken in Bretagne. Dat was heerlijk en dus willen we in 2021 ook weer in Frankrijk gaan fietsen. Ditmaal met onze viervoeter Hagel.
Het liefste willen we met OV naar en terug vanuit Frankrijk, maar wat zijn dan de opties?
In de Thalys kan de hond mee, maar is de fiets volgens mij weer lastig. Fietsbus zou makkelijk zijn, maar volgens mij mag de hond dan weer niet mee.

Andere optie is om toch weer met ons kampeerbusje naar Frankrijk te rijden en deze via garage mort ergens te parkeren en dan een rondje van 3 weken te fietsen.

En dan ben ik nog op zoek naar leuke bestemmingen. We hebben verleden jaar 1 week in Bretagne gefietst vonden we geweldig, maar soms ook pittig. Wat we leuk vonden waren de paden langs de kanalen met sluisjes, de mooie vergezichten en het fietsen langs de mooie wilde kusten met grote getijde verschillen. En we fietsten daarna een week langs de Loire, maar dat vonden dat eigenlijk niks.
Onze eigen gedachten gaan nu uit naar het zuiden van Bretagne of Normandië of canal du midi in combi met bv de Dordogne.

Maar mss zijn er hier nog leden met andere leuke ideeën. Ik hoor ze graag.
Nb afstand die we ongeveer willen rijden is iets boven de 1.000 km
Volgens mij geef je zelf het antwoord al: kampeerbusje :!: