Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Nieuw op het forum, lekkere makkelijke route in de planning! - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Nieuw op het forum, lekkere makkelijke route in de planning!

DucoJurgen schreef:
zo 10 jan, 2021 14:37
[...]

Maar hier op t forum heeft iedereen gelukkig zo zijn mening/bevindingen die wat opener zijn. Fijn om te zien
Nou... niet iedereen en altijd hoor ;)
Wat moet je met een Forum waar iedereen netjes achter elkaar loopt.

Wat jammer en zeer iritant is dat StreetView uit mijn favoriete route planner is gehaald. Gemaild, de kosten van het gebruik van Streetview zijn stevig verhoogd. Zo werkt het.
Een route maken zonder assistentie van StreetView is geen doen dus einde verhaal. Eerst lekker maken en dan kijken wat de mensen er voor over hebben. Niets dus. Helaas pindakaas.
Waarom is het maken van een route zonder assistentie van Streetview geen doen?
Ridewithgps heeft een gratis routeplanner die nog gewoon met streetview werkt: https://ridewithgps.com/routes/new
WimB schreef:
zo 10 jan, 2021 15:23
Eerst lekker maken en dan kijken wat de mensen er voor over hebben. Niets dus. Helaas pindakaas.
:D :lol:
Bedankt voor de tip gaan we hiermee om routes te maken maar voorals om te bekijken opnieuw beginnen. En dan maar hopen, kan ik er een beetje mee uit de voeten deleten ze StreetView voor mij.
Hi Duco,

Ben vooral benieuwd naar je ervaringen met het reizen met hond. Wij nemen onze hond deze zomer voor het eerst mee voor een tocht van een maand. Ze is wel al van pup af aan (nu 1 jaar oud) om mee te gaan achterop de fiets. Ze zit dan in een bakkie.
Inmiddels ook 1 keer een nacht gekampeerd in een tent met haar en dat gaat ook geweldig.
Hoe doe jij dat met voer voor de hond/ eet hij mee met jou, neem je hondenvoer mee, koop je het onderweg?
Loopt jouw hond mee naast de fiets, slaapt ‘ie in de bak? Hoeveel km vind jouw hond nog ‘leuk’

Benieuwd hoe je hier wat over kunt vertellen.

Gr
Christel
Geniale bakfiets!

Als je denkt stukken met de boot te doen, informeer je goed op voorhand, want boten zijn vrij duur voor stukken waar je de nacht op de boot moet door brengen.

En ja... die rem zou ik toch snel herstellen hoor.
Zelfs al rem je meestal enkel achteraan, stel je maar voor dat de kabel breekt...