Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gratis boek 'TEGENWIND' door Thea van der Geest - Forum Wereldfietser

Gratis boek 'TEGENWIND' door Thea van der Geest

Mijn boek beschrijft de fietstocht van de Costa Brava naar Nederland (o.a. route van Benjaminse). Een reis van 2000 kilometer in 22 dagen die gaat over tegenslag, doorzetten en uithoudingsvermogen. Veel leesplezier en laat me weten wat je ervan vond.
https://issuu.com/uitgeverijoblong/docs/tegenwind
Leuk verhaal. Thx.

Jan
Weer wat leesvoer in deze donkere dagen.

Gr mick
Mooi geschreven, Thea.👍🏻
Een openhartig verhaal over een mooie presentatie!

Ik hoop dat het avontuur goede dingen heeft gebracht en de inzichten om nog eens eens langere fietstocht te maken op waarschijnlijk een andere manier.
Ik heb een vraagje. Hoe Kan ik het verhaal opslaan op mijn ereader?

Gr mick
Met plezier, en soms ook met mededogen gelezen. Ik fietste vorig met de boekjes van Benjaminse van Dordrecht naar Avignon, je weet wel, zo'n kerel met een dikke fiets en rode fietstassen, zij het alleen maar achter, en zonder lycra kleding ;-).
Ik heb wellicht tegenovergestelde omstandigheden meegemaakt. Het was veel dagen bloedheet, en verder had ik in het Rhônedal veel profijt van de mistral. Hoewel we kennelijk beslist anderssoortige fietsers zijn vond ik toch ook veel herkenning in je verhaal. Dank voor het delen ervan.
Micky schreef:
di 17 nov, 2020 00:31
Ik heb een vraagje. Hoe Kan ik het verhaal opslaan op mijn ereader?
"The publisher chose not to allow downloads for this publication"
Erg leuk geschreven Thea! Ik vermoed dat je begin mei bent begonnen met je reis? Dan heb je wel veel pech gehad met het weer...Ik prijs me gelukkig dat ik in 2017 tijdens mijn tocht van Assen naar Nice via de route van Benjaminse naar Barcelona beter weer had, dat maakte het voor mij een stuk makkelijker dan jij het had. Maar wat betreft de onzekerheden, het 'denken' (je zou er schizofreen van worden..) maar vooral ook de gelukzalige momenten...heel herkenbaar!
Kan helaas niet gedownload worden!?