Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Betaalbare 1 persoonstent - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Betaalbare 1 persoonstent

captain_fabulous schreef:
vr 05 jun, 2020 10:51
Ik heb ongeveer deze Decathlon tent. Maar ik denk dat ik een vorige generatie heb, sommige details lijken net iets anders, maar niet ingrijjpend anders zo te zien.
Officieel twee persoons, maar als je er een paar weken mee gaat trekken, is het erg fijn dat je ook spullen binnen kan zetten, of onder de zijflappen....ik vind het bij weektochten al fijn in elk geval persoonlijk.

https://www.decathlon.nl/p/lichtgewicht ... _/R-p-3721
Dit model (vorige generatie) is bij mij kapot gegaan. De methode om de stokken te bevestigen is via een van relatief zacht plastic houdertje. Dit houdertje kan kapot, dan schiet de stok er doorheen met als gevolg beschadiging aan het stok uiteinde.
(overigens onder garantie teruggenomen door Decathlon)
Hier ook een aantal fietsvakanties gedaan met de Zephyros 2. Toevallig vorige week verkocht, maar die is nieuw ook wel voor een schappelijk prijsje verkrijgbaar.

Het is geen ruime tent, maar ook niet extreem krap.
Op dit moment bij De Vrijbuiter een kleine twee persoonstent van Eureka, Airstream 2 Sul. Nog net geen 2 kg. Deze tent is ook in Rs poly uitvoering. Ietsjes zwaarder en een tikkeltje duurder maar nog steeds veel tent voor zeer weinig geld. Ik heb zelf de 3 persoons maar ondertussen ingeruild voor de 2 persoons/.