Additionally, paste this code immediately after the opening tag: 'Op de fiets naar Lourdes' door Guy Raskin - Forum Wereldfietser

'Op de fiets naar Lourdes' door Guy Raskin

Wie heeft ervaring met de Lourdes route van Guy Raskin? Is het een rustige route?
Als het nog dit jaar lukt ga ik die reis maken het boekje heb ik in huis en de gps route ook. Het lijkt mij een rustige route maar dat heb ik dan alleen uit het boekje.
Ineke1953 schreef:
wo 03 jun, 2020 23:04
Als het nog dit jaar lukt ga ik die reis maken het boekje heb ik in huis en de gps route ook. Het lijkt mij een rustige route maar dat heb ik dan alleen uit het boekje.
Dag Ineke,

Ik had ook die indruk. Maar uit ervaring heb ik geleerd dat het wel anders kan lopen: routes die eerder makkelijk lijken, blijken toch wel heel pittig te zijn.

Als je de gps route in detail bekijkt zie je toch dat er af en toe over 'Routes Départementales' gefietst wordt. Daar heb je ook alle kleuren, maten en smaken in. Vandaar dat ik wat rond vraag.

Ik zal een kaarsje aansteken dat we dit jaar nog kunnen vertrekken :D .

Jan.
Volgens mij helpt het als Belgie ook meewerkt zit het er wel in en lukt het eind deze maand.
België opent de grenzen op 15 juni evenals Frankrijk.
Ineke1953 schreef:
wo 03 jun, 2020 23:04
Als het nog dit jaar lukt ga ik die reis maken het boekje heb ik in huis en de gps route ook. Het lijkt mij een rustige route maar dat heb ik dan alleen uit het boekje.
Hi Ineke,
Ik lees dat je de gps route heb van de route Oude Wegen Route naar Lourdes.
Zou je dit met mij willen delen, of weet je waar ik dit op internet kan vinden?
Ik had verwacht dat ik het via de uitgever nog kon verkrijgen (zoals vermeld staat in het boekje van Guy Raskin), maar dat is niet het geval....

Hoor graag. Dank je wel alvast.
Volgens mij kun je hier het (eventueel digitale) routeboek (incl. GPS-track) bestellen: http://users.telenet.be/fietscontreien/boeken.htm

Als alternatief zou je de route: 'Langs Oude Wegen en Pelgrimssteden' kunnen rijden: https://www.europafietsers.nl/fietsrout ... #overzicht
Arendsen1 schreef:
vr 09 jul, 2021 17:49
Ineke1953 schreef:
wo 03 jun, 2020 23:04
Als het nog dit jaar lukt ga ik die reis maken het boekje heb ik in huis en de gps route ook. Het lijkt mij een rustige route maar dat heb ik dan alleen uit het boekje.
Hi Ineke,
Ik lees dat je de gps route heb van de route Oude Wegen Route naar Lourdes.
Zou je dit met mij willen delen, of weet je waar ik dit op internet kan vinden?
Ik had verwacht dat ik het via de uitgever nog kon verkrijgen (zoals vermeld staat in het boekje van Guy Raskin), maar dat is niet het geval....

Hoor graag. Dank je wel alvast.
Ik kan je de gps route (*.gpx) mailen. Ik heb wel een email adres nodig.

Groeten,

Jan.