Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Kampeerterreinen open of gesloten in verband met Corona - Pagina 12 - Forum Wereldfietser

Kampeerterreinen open of gesloten in verband met Corona

225 berichten
Je kan nu gewoon voor 1 nachtje boeken bij SBB. Geen voorkeursplek aangeven. Gewoon ter plekke een mooie plek zoeken. Scheelt 12,50
Maar toen ik probeerde te boeken blokkeerde het systeem mijn boeking.
jony schreef:
ma 22 feb, 2021 16:25
Je kan nu gewoon voor 1 nachtje boeken bij SBB. Geen voorkeursplek aangeven. Gewoon ter plekke een mooie plek zoeken. Scheelt 12,50
Zelf een mooie plek uitzoeken is er helaas niet bij: twee dagen van te voren krijg je een bevestigingsmail met de toegewezen plaats.
Rob de Waal schreef:
ma 22 feb, 2021 19:42
jony schreef:
ma 22 feb, 2021 16:25
Je kan nu gewoon voor 1 nachtje boeken bij SBB. Geen voorkeursplek aangeven. Gewoon ter plekke een mooie plek zoeken. Scheelt 12,50
Zelf een mooie plek uitzoeken is er helaas niet bij: twee dagen van te voren krijg je een bevestigingsmail met de toegewezen plaats.
Afgelopen zomer kon ik eenmaal bij aankomst de toegewezen plek omboeken naar mijn favoriete plekje.
( op natuurkampeerterrein Borger / Drouwen )
Marjan schreef:
ma 22 feb, 2021 19:50

Afgelopen zomer kon ik eenmaal bij aankomst de toegewezen plek omboeken naar mijn favoriete plekje.
( op natuurkampeerterrein Borger / Drouwen )
Dezelfde ervaring heb ik vorig jaar ook gehad op camping Middelpolle op Ameland. Bij het aanmelden op de zuil krijg je de mogelijkheid om een andere plek te kiezen, het systeem laat de beschikbare plekken zien.